اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک مهلت 3 ماهه

نواقص کشتارگاه دام آباده برطرف می‌شود

فرماندار آباده از رفع نواقص بهداشتی کشتارگاه این شهر حداکثر تا سه ماه آینده خبر داد.

نواقص کشتارگاه دام آباده برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری آباده، محمدرضا زارع در جلسه کارگروه سلامت این شهرستان که با حضور اعضای شورای اسلامی و شهردار آباده، رؤسای ادارات محیط زیست، دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در کشتارگاه دام این شهر برگزار شد، در سخنانی با تأکید بر تلاش مسئولان در حفظ سلامت مردم و ارائه هرچه مطلوب‌تر گوشت بهداشتی اظهار داشت: با توجه به وجود برخی میکروب‌ها و بیماری‌های خطرناک ناشی از آلودگی گوشت ضروری است تا در این زمینه نکات بهداشتی و زیست‌محیطی رعایت شود.

وی افزود: ما به عنوان مسئولان شهرستان باید با بازدیدهای مکرر و ارائه تذکرات لازم در این زمینه بیش از پیش تلاش کنیم.

محمد رهنما شهردار آباده نیز در سخنانی با اعلام همکاری و مساعدت برای رفع نواقص این کشتارگاه گفت: یکی از وظایف شهرداری رفع مشکلات کشتارگاه دام شهر است که امیدواریم بتوانیم با همکاری سایر مسئولان قدم‌های خوبی برداریم.

محمد فرخی رئیس اداره دامپزشکی آباده نیز با تأکید بر حفظ سلامت عمومی و بهداشت جامعه گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده، رفع نواقص موجود بسیار ضروری است.

شهرستان آباده در تولید گوشت قرمز مقام سوم استان فارس را دارد.

در ادامه مواردی مانند بهینه‌سازی سیستم تصفیه کشتارگاه و نرده‌کشی کانال‌های فاضلاب، تکمیل و راه‌اندازی سردخانه، حمل گوشت توسط خودروی ویژه (یخچال‌دار)، تعمیر سالن کشتار سبک و سنگین، خرید شوکر برای کشتار دام سنگین، ایجاد قرنطینه دام، استقرار نگهبان و ایجاد کانال دفن لاشه‌های آلوده مطرح و مقرر شد تا سه ماه آینده با تأمین اعتبار از طرف شورای اسلامی شهر آباده و همکاری شهرداری این شهر و پیمانکار نسبت به رفع آنها اقدام شود.

انتهای پیام/‌2448/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول