اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری فردیس:

طرح توسعه کشتارگاه‌های صنعتی فردیس در دست اجرا قرار گرفت

سرپرست فرمانداری فردیس گفت: با تمهیدات اندیشیده شده طرح توسعه کشتارگاه‌های صنعتی فردیس در دست اجرا قرار گرفت.

طرح توسعه کشتارگاه‌های صنعتی فردیس در دست اجرا قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، مهدی مهرور ظهر امروز در حاشیه بازدید از کشتارگاه صنعتی دام شهرستان فردیس اظهار کرد: باید تمهیدات اساسی به منظور توسعه کشتارگاه‌های صنعتی در این شهرستان اندیشیده شود تا بتوانیم به درجه مطلوب در این زمینه دست پیدا کنیم.

وی با اعلام اینکه براساس آمار موجود سالانه حدود هفت هزار رأس دام در کشتارگاه فردیس ذبح می‌شوند، ادامه داد: ذبح اسلامی و بهداشت یکی از مهم‌ترین مقوله‌هایی است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری فردیس افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما به منظور ارائه خدمات به مردم و ارائه مواد پروتئینی نظیر گوشت قرمز، ایجاد مراکز عرضه و فروش مستقیم گوشت است.

مهرور تصریح کرد: در این راستا و براساس تمهیدات اندیشیده شده در آینده نزدیک مرکز عرضه و فروش مستقیم گوشت در کشتارگاه فردیس راه‌اندازی می‌شود که گامی مهم برای ارائه خدمات به مردم است.

وی ادامه داد: عرضه مستقیم گوشت یکی از مطالبات مردم در این شهرستان است چراکه علاوه بر نظارت دقیق و بیشتر بر این مهم شهروندان نیز باید بدون دغدغه‌خاطر و با قیمت مناسب گوشت مورد نیاز خود را تهیه می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه عرضه گوشت زیر نظر کارشناسان دامپزشکی انجام می‌شود، افزود: نظارت دقیق و مستمر بر کشتارگاه این شهرستان به منظور ذبح درست و دقیق دام از مهم‌ترین اولویت‌های ماست.

به گفته مهرور، روزانه 80 رأس دام سنگین و 500 رأس دام سبک در کشتارگاه فردیس ذبح می‌شوند.

سرپرست فرمانداری فردیس با اعلام اینکه این شهرستان برای رشد و توسعه بیشتر نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است، گفت: با توجه به شهرستان‌شدن فردیس باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که میزان خدمات در این شهرستان نیز مطابق با یک شهرستان باشد.

وی افزود: هم‌اکنون این شهرستان در بحث زیرساخت‌ها و خدمات عمرانی و شهری ضعیف است لذا برای توسعه توجه مسئولان را می‌طلبد.

مهرور اختصاص اعتبارات و تأمین نیازهای شهری را از مهم‌ترین مباحثی عنوان کرد که باید به آن توجه بیشتری کرد.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول