اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر شیراز:

فرمانداری شیراز نباید با سرپرست اداره شود

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر شیراز گفت: صلاح نیست فرمانداری شیراز همچنان به صورت سرپرستی اداره شود.

فرمانداری شیراز نباید با سرپرست اداره شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد تقی تذروی بعد از ظهر امروز در نطق پیش از دستور خود در بیست و دومین جلسه عادی شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: در مورد انتخاب فرماندار شیراز مناسب است به دوران چند ساله مسئولان دلسوزی که در این مسئولیت خدمت کرده‌اند نظری کنیم و به آرای مردمی نیز در این زمینه توجه داشته باشیم.

وی افزود: افرادی که در این پست خدمات و زحمات بیشتری انجام داده‌اند کسانی بوده‌اند که سابقه مدیریتی بیش از 15 سال در شهر شیراز داشته و با این شهر به خوبی آشنا بوده‌اند.

تذروی اضافه کرد: مسئولان موفق در این پست وظیفه خود را بدون در نظر گرفتن رابطه و خط و جناح سیاسی انجام داده‌اند.

وی با تاکید بر این که بیش از این صلاح نیست فرمانداری شیراز با سرپرست اداره شود، خاطرنشان کرد: فرماندار شیراز باید کار اجرایی کرده و به مسائل امنیتی اشراف کافی و وافی داشته باشد.

به گفته وی، فرماندار باید مردمدار بوده و گوشه و کنار این شهر را بشناسد.

این عضو شورا تصریح کرد: در یک کلام اگر بخواهیم سخن خود را خلاصه کنیم باید بگوییم فرماندار شیراز لازم است قاطعیت و قابلیت این سمت را دارا بوده و با فرهنگ جامعه هماهنگ باشد.

تذروی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معضلات بازارچه فروش پرندگان و وسایل اسقاطی در نزدیکی پلیس راه شیراز به فسا ورودی منطقه ویژه اقتصادی که معروف به جمعه بازار است، ابراز داشت: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل مزاحم شهرداری این شهر با نیت خیر این مکان را راه‌اندازی کرده اما در اجرا دقت کافی نشده است.

فنس‌کشی سرویس‌های بهداشتی، ورودی بسیار بد و فاقد آسفالت، مبالغ ورودی متفاوت و متغیر و عدم دریافت آن از تمام خودروها برخی از اشکالاتی بود که وی برای این مکان برشمرد و افزود: لازم است نرخ‌نامه مصوب به صورت تابلو در ورودی این بازارچه نصب و یک فرد متعهد به عنوان نماینده شهرداری در محل مستقر شود.

انتهای پیام/2448/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول