اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

سرپرست فرمانداری گراش معرفی شد

در جلسه شورای اداری شهرستان گراش از زحمات 17 ماهه حمیدرضا کریمی فرد تقدیر و اصغر فرودی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گراش معرفی شد.

سرپرست فرمانداری گراش معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گراش، بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گراش که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس و مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری فارس در سالن اجتماعات فرمانداری گراش صورت گرفت، از تلاش‌های 17 ماهه سرپرست فرمانداری پیشین این شهرستان تجلیل و در حکمی از سوی سید محمد احمدی استاندار فارس، اصغر فرودی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گراش معرفی شد.

معاون استاندار فارس در این مراسم از زحمات کریمی فرد در سمت فرمانداری شهرستان گراش قدردانی کرد و گفت: در دو سال گذشته که به دلیل تحریم‌ها زیر فشار بوده‌ایم و ممکن است حتی لطمه‌هایی نیز خورده باشیم، نباید فراموش کرد که ما بزرگترین تهدیدها را در اوایل انقلاب به رهبری امام پشت سر گذاشتیم.

کمال فیروزآبادی افزود: این تحریم‌ها در برابر تهدیدهایی که ما در اوایل انقلاب پشت سرگذاشتیم، هیچ به حساب نمی‌آید.

وی اضافه کرد: امام راحل، آن تهدیدها را به یک فرصت برای پیشرفت جامعه تبدیل کرد و در حال حاضر نیز این تحریم‌ها را باید به فرصت تبدیل کرد.

این مسئول ادامه داد: پیشرفت‌هایی که تاکنون حاصل شده مانند تولید قطعات دفاعی و همچنین پرتاب موشک، ناشی از تلاش‌های مهندسان ایرانی در زمانی است که ایران در تحریم به سر می‌برده است.

فیروزآبادی ادامه داد: جوانان ما ثابت کردند هر مانعی که بر سر راه باشد را می‌توان به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد.

وی افزود: در حال حاضر دولت زیرساخت‌ها را فراهم کرده و جامعه منتظر یک سرمایه‌گذاری است که مردم باید در این زمینه اقدام کنند و لازمه این عمل، داشتن اعتماد است.

حجت‌الاسلام سید رضا حسینی امام جمعه گراش نیز در این جلسه با تشکر از زحمات کریمی فرد فرماندار سابق این شهرستان اظهار داشت: خوشا به حال کسانی که صادقانه به این نظام خدمت کرده‌اند و باید توجه داشت که هیچ پست و مقامی ماندگار نیست پس چه بهتر که زندگی صادقانه‌ای داشته باشیم.

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان گراش نیز با تشکر از تلاش‌های کریمی فرد گفت: رویکرد ما به عنوان نماینده دولت بحث همدلی و هماهنگی برای پیشرفت این شهرستان است.

اصغر فرودی افزود: یکی از مشکلات جامعه امروزی وضع معیشت مردم و مسائل اقتصادی است که باید مد نظر داشت.

وی گفت: در زمینه استفاده از پتانسیل‌های بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در حوزه شهرک‌های صنعتی و خدماتی و بخش آموزش‌های عالی قدم‌هایی برداشته شده که باید تکمیل شود.

کریمی فرد فرماندار سابق گراش نیز گفت: در طول خدمت در این شهرستان در عین حال وجود مشکلاتی که به دلیل نوپا بودن آن وجود داشت، لحظه‌ای از خدمتگزاری دریغ نکرده‌ام که با تلاش و همکاری مسئولان توفیقات خوبی حاصل شد.

جلسه تودیع و معارفه فرماندار گراش با حضور روسای ادارات، نهادها، ارگان‌ها، معتمدان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/2448/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول