اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اتباع استانداری فارس خبر داد

اجرای طرح تمدید روادید گذرنامه خانواری اتباع بیگانه مجاز

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس از اجرای طرح تمدید روادید گذرنامه خانواری اتباع مجاز خبر داد.

اجرای طرح تمدید روادید گذرنامه خانواری اتباع بیگانه مجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و تشریفات اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، سید علاءالدین کراماتی اظهار داشت: اتباع افغانستانی دارای گذرنامه لازم است برای تمدید روادید خود به سایت ثبت‌نام مراجعه کنند.

وی افزود: اتباع افغانستانی دارنده گذرنامه خانواری و اتباع مجرد که در استان فارس اقدام به اخذ ویزا کرده و مهلت ویزای آنان به اتمام رسیده است باید با مراجعه به سایت http://samandehi-nobat.ir برای تمدید روادید ثبت‌نام اقدام کنند.

این مسئول ادامه داد: دارندگان گذرنامه خانواری که گذرنامه آن‌ها دارای روادید پلیس مهاجرت و گذرنامه فارس بوده و ممهور به مهری مبنی بر ممنوعیت تردد به مناطق ممنوعه باشد و همچنین دارندگان گذرنامه مجردی که در سال 89 در طرح شناسایی شرکت و پس از بازگشت به افغانستان با دریافت ویزای وثیقه مجدد وارد کشور شده و اقدام به تمدید ویزا کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت اعلام شده برای تمدید روادید خود ثبت‌نام کنند.

کراماتی تصریح کرد: بنابراین روال این گذرنامه‌ها علاوه بر ویزای اولیه باید دارای مهر تمدید روادید توسط پلیس مهاجرت و گذرنامه این استان نیز باشند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس بیان کرد: سایر اتباع افغانی مقیم این استان که دارای این شرایط نیستند از ثبت‌نام در طرح فراخوان و مراجعه به سامانه خودداری کنند.

کراماتی ابراز داشت: همزمان با اجرای طرح تمدید روادید گذرنامه خانواری، اجرای طرح جمع‌آوری غیرمجازها و اعمال قانون با کارفرمایان متخلف که اتباع خارجی غیـرمجاز را به‌کارگیری کنند توسط تیم مشترک قضایی انتظامی با همکاری ارگان‌های ذیربط ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول