اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور:

دولت برای آسیب‌شناسی حضور اتباع خارجی برنامه‌ریزی کند

فرماندار نیشابور گفت: دولت موظف است برنامه‌هایی با محوریت آسیب‌یابی حضور اتباع خارجی در کشور تدوین کند تا بتوان از افزایش آن جلوگیری کرد.

دولت برای آسیب‌شناسی حضور اتباع خارجی برنامه‌ریزی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، اسفندیار جلایری ظهر امروز در همایش «پیشگیری از ازدواج‌های غیرقانونی اتباع خارجی با بانوان ایرانی» که در محل فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: آسیب‌هایی که مدعیان حقوق بشر به جامعه انسانی وارد کردند به راحتی جمع نمی‌شود و نمی‌توان آثار منفی را از بین برد؛ در حالی که این آثار منفی در آینده نمود بیشتری پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: کشورهای غربی با آواره کردن جمعی از مردم عراق و افغانستان و فرستادن آنها به سوی ایران، مردم ما را دچار آسیب‌هایی کردند.

فرماندار نیشابور تصریح کرد: دولت موظف است برنامه‌هایی با محوریت آسیب‌یابی حضور اتباع خارجی در کشور تدوین کند تا بتوان از افزایش آن جلوگیری کرد.

جلایری گفت: آسیب‌هایی به افکار عمومی و خانواده‌ها همچون بروز افسردگی و فشارهای روحی و روانی در اثر حضور اتباع خارجی وارد شده است که همه اینها هزینه‌هایی را به دولت تحمیل می‌کند.

وی  اضافه کرد: قطعاً ما به‌ عنوان یک مسلمان و مسؤلان نظام نمی‌توانیم خودمان را کنار بکشیم و باید برنامه‌هایی داشته باشیم و به سمت و سویی حرکت کنیم تا از آسیب‌های این موضوع بکاهیم.

گفتنی است؛ این مراسم به‌ منظور آشنایی با قوانین و مقررات مرتبط با اتباع خارجی با حضور تعدادی از فرمانداران، بخشداران و دهیاران شهرستان‌های نیشابور، سبزوار، فیروزه و جوین برگزار شد.

انتهای پیام/2202/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول