اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 11 پروژه آموزشی در کرمانشاه

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: به‌مناسبت دهه فجر 11 پروژه آموزشی با 51 کلاس درس به بهره‌برداری خواهد رسید و به فضاهای آموزشی استان افزوده می‌شود.

بهره‌برداری از 11 پروژه آموزشی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مرزبان نظری ظهر امروز در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استان کرمانشاه، اظهار داشت: 82 پروژه در دست اجرا توسط سازمان بهسازی و نوسازی مدارس با بیش از 53 درصد پیشرفت فیزیکی روبه‌رو بوده‌اند.

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس استان کرمانشاه تصریح کرد: اعتبارات استانی در مقایسه با سال 91 کاهش محسوسی داشته و استان کرمانشاه در مقایسه با سایر استان‌ها که با افزایش 13 درصدی روبه‌رو بوده‌اند، با کاهش 40 درصدی مواجه بوده است.

به گفته نظری، به‌مناسبت دهه فجر 11 پروژه آموزشی با 51 کلاس درس و زیربنای 6 هزار و 600 متر مربع به بهره‌برداری خواهد رسید و به فضاهای آموزشی استان افزوده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اداره‌کل نوسازی و بهسازی مدارس استان کرمانشاه برای تکمیل و تجهیز تمام مدارس استان به سیستم‌های گرمایشی جدید نیازمند هشت میلیارد تومان اعتبار است و با این اعتبار طی 9 ماه تمام بخاری‌های نفتی از سطح مدارس جمع‌آوری می‌شود.

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس استان کرمانشاه با اشاره به مشارکت خیران مدرسه‌ساز، تصریح کرد: 11 درصد از هزینه‌های مربوط به احداث مدارس توسط مشارکت خیران تامین شده است.

این مسئول یکی از مشکلات موجود در طرح‌های مسکن مهر را در نظر نگرفتن فضای آموزشی عنوان کرد و گفت: در 9 سایت از 31 سایت مسکن مهر در استان کرمانشاه، 11 پروژه آموزشی توسط این اداره‌کل اجرایی شده و پنج پروژه تاکنون تحویل داده شده است.

انتهای پیام/2700/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول