اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس فدراسیون ووشو

رئیس جدید هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری منصوب شد

جلسه انتخابات هیئت رئیسه ووشو چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس فدراسیون ووشو برگزار و نوربخش اسکندری به عنوان رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.

رئیس جدید هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهدی علی‌نژاد پیش ازظهر امروز در نشست انتخاباب هیئت رئیسه ووشو استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: رشته ووشو در کشور پیشرفت قابل توجهی داشته است، بطوریکه موفق شد در سه دوره اخیر در مسابقات جهانی عنوان نائب قهرمانی جهان را برای کشور ایران به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه تیم ملی ووشو در مسابقات جهانی 2011 در کشور ترکیه نائب قهرمان جهان شد، افزود: در سال 2010 میلادی نیز سه مدال طلا توسط تیم ووشو کسب شد.

علی‌نژاد ادامه داد: همچنین در سال میلادی گذشته در مسابقات جهانی مالزی نیز این تیم توانست برای کشور افتخارآفرینی کند.

رئیس فدراسیون ووشو عملکرد تیم ملی ووشو کشور را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: این تیم در چند سال اخیر توانسته است در مسابقات جهانی مقام نائب قهرمانی را کسب کند و بعد از کشور چین در جایگاه دوم قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه رشته رزمی ووشو ورزش ملی کشور چین است، خاطر نشان کرد: ایران نیز توانسته است با تلاش و تمرین مهارت خود را بسیار ارتقا داده، بطوریکه در حال حاضر رشته ووشو جزء فدراسیون‌های برتر کشور است.

علی‌نژاد با اشاره به اینکه ورزش ووشو یکی از رشته‌های پرافتخار کشور است، مطرح کرد: تیم ملی ووشو در آخرین مسابقات جهانی ووشو نیز چندین مدال طلا و برنز دریافت و نائب قهرمان شد.

جلسه انتخابات هیئت رئیسه ووشو چهارمحال و بختیاری پیش ازظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون ووشو در شهرکرد برگزار شد که در نهایت نوربخش اسکندری با کسب 11 رأی از 13 رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام/68008/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول