اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

پیروی محض از ولایت فقیه رویکرد اصلی دولت تدبیر و امید است‌

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: پیروی محض از ولایت فقیه رویکرد اصلی و راهبردی دولت تدبیر و امید است.

پیروی محض از ولایت فقیه رویکرد اصلی دولت تدبیر و امید است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری پاکدشت، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه شورای اداری شهرستان پاکدشت گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس اعتقادات و ارزش‌های قرآنی و اسلامی بنا شده و تمام امور نظام بر این پایه استوار است.

فرماندار پاکدشت گفت: مردم به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه این نظام الهی محسوب می‌شوند؛ مردمی که امام راحل و رهبر فرزانه از آنان به عنوان پشتوانه عظیم نظام یاد کرده‌اند.

وی افزود: در جریان انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی مردم با وجود مشکلات زیاد در انتخابات حضور حماسی داشتند شرکت کرده و فردی روحانی و عالم را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کردند که این انتخاب از عشق و علاقه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت نشات گرفت.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات تمام ترفندهای دشمنان را خنثی کرد که قصد داشتند مردم را از نظام دلسرد کنند.

فرماندار پاکدشت اضافه کرد: مردم ثابت کردند که دروغ‌ها و فرافکنی‌های دشمنان تأثیری بر دلبستگی و علاقه آنان به نظام نخواهد گذاشت بلکه این قبیل اعمال علاقه مردم را به نظام و ولایت بیشتر می‌کند.

وی تأکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با اتکال به نیروی لایزال الهی، تدابیر مقام معظم رهبری و رویکردهای دولت تدبیر و امید محکم‌تر از هر زمان به حرکت رو به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و یقیناً آینده‌ای درخشان در انتظار ایران اسلامی خواهد بود.

فرماندار پاکدشت افزود: پیروی محض از مقام معظم رهبری از رویکردهای اصلی دولت تدبیر و امید است، دولت تدبیر و امید تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا فضای مناسبی برای تعادل و تعامل همه نیروهای دلسوز در عرصه داخلی و توسعه متوازن اقتصادی در همه زمینه‌ها به وجود آورد.

قاسمی‌فرزاد اظهار داشت: دولت تدبیر و امید تلاش دارد تا با بهره‌گیری از تجربه همه نیروهای نظام و با استفاده از افراد سرآمد همه جریان‌های سیاسی دغدغه‌های مردم در عرصه‌های مختلف را برطرف کند.

وی در پایان گفت: توجه به مردم به عنوان پشتوانه نظام، حفظ کرامت مردم و ترجیح دادن منافع مردم و منافع ملی به جناحی و گروهی از اصول منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید است.

انتهای پیام/2462/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول