اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

آمادگی لازم برای اجرای برنامه‌های دولت تدبیر و امید در کردستان داریم

قائم‌مقام وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان برای اجرایی‌نمودن برنامه‌های دولت تدبیر و امید در راستای خدمت‌رسانی به مردم اعلام آمادگی کرد.

آمادگی لازم برای اجرای برنامه‌های دولت تدبیر و امید در کردستان داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مصطفی باغبانیان ظهر امروز در دیدار با استاندار کردستان اظهار کرد: خدمت‌رسانی به جامعه هدف اولویت این دستگاه است و این عمل به نشانه تجدید بیعت با آرمان‌های نظام اسلامی است.

قائم‌مقام وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان بر اجرایی‌نمودن برنامه‌های دولت تدبیر و امید در راستای خدمت‌رسانی به مردم اعلام آمادگی کرد.

وی افزود: برای عملیاتی کردن برنامه‌های دولت تدبیر و امید در حوزه ماموریت‌ها و رسالت‌های وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کردستان، بی‌شک نیازمند مساعدت و پشتیبانی استاندار جدید هستیم.

باغبانیان همچنین با ارائه گزارشی از روند پروژه‌های عمرانی این دستگاه دولتی، اظهار داشت: در صورت تکمیل این پروژه‌ها از جمله استراحتگاه کارگران زریوار مریوان، شاهد افتتاح و بهره‌برداری این مجموعه در دهه مبارک فجر امسال خواهیم بود.

استاندار کردستان هم در این دیدار با اظهار خرسندی از نگاه ویژه دولت دکتر روحانی به استان کردستان، گفت: بی‌شک با همکاری و همیاری همه دستگاه‌ها، توسعه در کردستان رشد چشمگیری خواهد یافت.

عبدالمحمد زاهدی اظهار امیدواری کرد: برای اشتغال و همچنین ارتقای وضعیت معیشتی کارگران کردستان برنامه‌های اساسی طراحی و به مرحله اجرا درخواهد آمد.

انتهای پیام/79002/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول