اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

دولت تدبیر و امید آمده تا باور «ما می‌توانیم» تحقق یابد

استاندار آذربایجان‌شرقی: گفت: دولت تدبیر و امید آمده تا باور «ما می‌توانیم» تحقق یابد.

دولت تدبیر و امید آمده تا باور «ما می‌توانیم» تحقق یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده بعد از ظهر امروز در دیدار با کارکنان اداره ثبت احوال استان با تاکید بر اینکه اهداف دولت تدبیر و امید ارائه خدمات بهتر به مردم است، اظهار کرد: امروز مردم باید لذت، حلاوت و شیرینی زندگی در دولت تدبیر و امید را احساس کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی ضمن تبریک نود و پنجمین سالگرد تاسیس اداره ثبت احوال گفت: ان‌شاءالله بتوانیم هر سال در سوم دی در خدمت شما باشیم و از زحمات این عزیزان قدردانی کنیم.

وی با تاکید بر ادامه این جلسات اظهار داشت: هر سال باید از سه نفر از کارمندان تلاشگر ثبت احوال تشکر و قدردانی شود تا بهانه‌ای برای قدردانی از خانواده زحمتکش ثبت احوال باشد.

جبارزاده با بیان اینکه اهمیت آمار امروز در جامعه بالاست و پایه و اساس برنامه‌های توسعه است، افزود: پایه و اساس آمار نیز وجود نیروی انسانی کار بلد است، امروز بدون اطلاع و بدون در دست داشتن آمار دقیق جامعه، هیچ‌گونه برنامه‌ریزی امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به گزارش ارائه شده توسط مدیریت اداره ثبت احوال استان آذربایجان‌شرقی گفت: برخی آمار باعث خوشحالی و برخی دیگر باعث ناراحتی است که در این راستا مسائل مثبت باید ریشه‌یابی و علل تحقق آن مشخص شده و توسعه و گسترش پیدا کند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه افزود: در خصوص آمار منفی نیز باید علل بررسی شده و تدابیر مناسب انجام گیرد.

وی خاطر نشان کرد: اگر آمار ثبت وقایع حیاتی به صورت شش ماهه تحویل داده شود، می‌توان برای رفع نقایص آن حمایت‌ها و تدابیری اندیشید.

جبارزاده با بیان اینکه سازمان ثبت احوال در بخش دولت الکترونیک فعال است، تصریح کرد: این امر شایسته قدردانی است که اداره ثبت احوال توانسته به خوبی ماموریت‌های محوله را به سرانجام برساند.

وی با اشاره به اینکه استان آذربایجان‌شرقی در انجام امور خیر شهرت دارد، بیان کرد: باید این شهرت حفظ شود در راستای این امر اداره ثبت احوال نیز باید در تحقق رفاه حال مردم تلاش کند و در این راه استانداری در کنار این اداره خواهد بود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به وجود مشکلات تصریح کرد: این مشکلات از 24 خرداد به وجود نیامده و از قبل بوده و به علت ناهماهنگی‌ها و عدم توجه به مدیریت انسانی و سوءمدیریت‌ها بوده است.

وی اظهار داشت: محور و اساس دولت تدبیر و امید توجه به نیروی انسانی است، با اتکا به نیروی انسانی است که می‌توان تحول آفرید.

جبارزاده اظهار داشت: مردم اگر باور کنند که "می‌توانند"، بدون وابستگی به دولت‌ توانایی اداره کشور را خواهند داشت.

وی تصریح کرد: باید باور کنیم و توصیه مقام معظم رهبری که فرموده‌اند"ما می‌توانیم" الگویی باشد برای ما در تمام عرصه‌ها، اگر این باور به وجود بیاید در تمام عرصه‌ها می‌توانیم موفق باشیم، دولت تدبیر و امید آمده است تا این باور را در مردم زنده کند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در 24 خرداد 92 یادآور شد: در 24 خرداد مردم نشان دادند که با وجود فشارهای داخلی و خارجی می‌توانند با اراده خود دولتی مقتدر را بر سر کار آورند.

وی اضافه کرد: امروز دولت با تکیه بر این مردم خواهد توانست مشکلات اقتصادی و سیاسی را حل و فصل کند.

جبارزاده با بیان اینکه رضایتمندی مردم از اداره ثبت احوال بالاست و این امر باید توسعه یابد، گفت: از جمله سالم‌ترین ادارات، اداره ثبت احوال است و امیدواریم این امر باعث پیشرفت و توسعه خدمات این سازمان شود.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول