اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

تغییر مدیران اردبیل با تعامل استاندار و نمایندگان انجام می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: تغییر مدیران و فرمانداران با تعامل نمایندگان استان با استاندار اردبیل انجام می‌شود و در این زمینه هیچ اختلاف نظر حادی وجود ندارد.

تغییر مدیران اردبیل با تعامل استاندار و نمایندگان انجام می‌شود

مصطفی افضلی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اولویت ما برای تغییر مدیران در برخی از دستگاه‌های اجرایی دستگاه‌هایی است که چندین ماه است با سرپرستی اداره می‌شوند و در اولویت دوم دستگاه‌هایی که بیشتر با مسائل و منابع عموم مردم سر و کار دارند در اولویت تغییر مدیران هستند.

وی با رد شایعه اختلاف نظر شدید بین نمایندگان با استاندار در تغییر مدیران و معرفی گزینه‌ها یادآور شد: قرار ما بر این است تا استاندار اردبیل نظر خود را برای تغییر مدیران اعلام کرده و مجمع نیز نظر جمعی را جمع‌بندی و ارائه کند تا در یک نقطه تعاملی بتوانیم از بین گزینه‌ها بهترین‌ها را به وزارت متبوع اعلام کنیم تا تغییر و تحول انجام شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در این راستا قرار نیست تقدم و تاخری صورت بگیرد بلکه قرار بر این است تا پیشنهادات از سوی دو طرف ارائه شود که در آن صورت گزینه‌های معرفی شده مورد ارزیابی و امتیاز‌دهی قرار گیرند تا افرادی که بیشترین امتیاز را به دست آوردند به عنوان مدیر منتخب معرفی شوند.

افضلی‌فرد تصریح کرد: ما ساز و کاری را که در نظر گرفتیم که ساز و کاری مناسب و در راستای تعامل خوب و مثبت است و قطعاً سعی خواهیم کرد بر اساس این ساز و کارها مدیران توانمند را برگزیده و برای دستگا‌ه‌های اجرایی معرفی کنیم.

وی افزود: نمی‌توان اولویتی را در تغییر مدیران و معرفی مدیران جدید اعلام کرد اما به صراحت می‌گویم که هم اکنون تغییر مدیران بیش از ده‌ها دستگاه در اولویت است که بیشتر با منافع و مصالح عموم مردم سر و کار داشته و دایره خدمات‌رسانی آنها گسترده است که برای از بین رفتن ضعف‌ها و برخی اشتباهات در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی قرار است مدیرانی لایق‌تر و توانمندتر برای این حوزه‌ها معرفی شده و آغاز به کار کنند.

نمی‌توانیم وقتمان را در کمیسیون‌های تلفیق سپری کنیم

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در خصوص برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه در کمیسیون تلفیق 93 هیچ یک از نمایندگان استان حضور ندارند، گفت: بنده فکر می‌کنم صرف حضور در کمیسیون کارگشا نیست چرا که جمع‌بندی نظرات کمیسیون‌های تخصصی به این کمیسیون ارائه می‌شود که نمایندگان استان در کمیسیون‌های تخصصی خود سعی کردند تا از حق و حقوق استان دفاع کنند.

افضلی‌فرد خاطرنشان کرد: مجمع در چندین جلسه پیگیر موضوع بودجه و اختصاص اعتبار ویژه برای پروژه‌های ردیف‌دار است که ما در قالب کمیسیون‌های عمرانی، آموزشی، انرژی رایزنی‌های خودمان را با روسای کمیسیون‌ها انجام دادیم تا برای پروژه‌های استان منابع اعتباری در نظر گرفته شود.

وی ابراز داشت‌: ما تنها قادر هستیم برای پروژه‌هایی که ردیف اعتباری دارند منبع هزینه‌ای پیش‌بینی کنیم که این امر نیز با رعایت سقف اعتباری امکان‌پذیر است.

این نماینده مجلس ادامه داد: با رعایت سقف اعتباری ما در کمیسیون‌های انرژی و عمران پروژه‌های زیربنایی استان را به تصویب رساندیم که از طریق کمیسیون تلفیق نیز پیگیری می‌کنیم تا این پروژه‌ها در ردیف پروژه‌های اولویت‌دار قرار گیرد.

افضلی‌فرد عنوان کرد: ما از طریق کمیسیون تلفیق هماهنگی‌های لازم را با نمایندگان انجام دادیم که قرار است آنها در این زمینه با دقت نظر بیشتر عمل کرده و قرار نیست در کمیسیون تلفیق همه نمایندگان حاضر باشند و وقتشان را در این کمیسیون‌ها صرف کنند.

وی گفت‌: به دلیل آنکه ما در کمیسیون‌های مختلف و جلسات متعدد شرکت می‌کنیم امکان حضور در کمیسیون تلفیق میسر نیست ولی می‌توانیم به عنوان میهمان در این جلسات حاضر شویم و روند کار را پیگیری کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل یادآور شد: البته در زمان بررسی لایحه بودجه 93 در صحن علنی مجلس از حق و حقوق استان دفاع خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم در این خصوص تضییع حقوقی صورت گیرد.

انتهای پیام/62007/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول