اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قطار تغییر مدیران به فرمانداری میاندرود رسید

ارسطو قادری به عنوان سومین فرماندار میاندرود جایگزین ذات الله زارعی شد.

قطار تغییر مدیران به فرمانداری میاندرود رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، بالاخره پس از گمانه‎زنی‎های متعدد رسانه‎ها و محافل سیاسی در مورد تغییر فرماندار میاندرود و حواشی پررنگ پیرامون آن ارسطو قادری توانست موافقت استاندار مازندران یا مشاوران وی را برای تصدی فرمانداری میاندرود به دست بیاورد.

وی در حالی قرار است به عنوان سومین فرماندار شهرستان میاندرود معرفی شود که فعالیت چندین ساله در استانداری مازندران،معاون فرماندار جویبار و فعالیت در اداره کل اتباع خارجه استانداری مازندران را در کارنامه خود یدک می‌کشد.

این مسئول از افراد فعال و مذهبی با گرایش اصلاح‎طلب دارای سابقه حضور در جنگ تحمیلی است که در مقایسه با افراد متعددی که نامشان برای فرمانداری میاندرود بر سر زبان‌ها افتاده بود تقریبا با کمترین هیاهو به این منصب دست یافت.

وی که از حمایت برخی از افراد ستاد روحانی در شهرستان میاندرود برخوردار بود با سابقه بیش از 27 سال در وزارت کشور سابقه رئیس دفتری داوود کشاورزیان استاندار مازندران در دوران اصلاحات را دارد.

زارعی فرماندار فعلی میاندرود و مدیرکل سابق روستایی و شوراهای استانداری مازندران در مدت 12ماهه حضور خود در فرمانداری این شهرستان همزمان با اوج تحقق نیافتن اعتبارات هرچند نتوانست در بحث عمرانی و جبران کمبودهای تاریخی میاندرود پرفروغ باشد اما یکی از فرمانداران پایبند به اخلاق در مازندران بود.

مراسم تودیع ذات الله زارعی و همچنین معارفه قادری ساعت 13روز پنجشنبه در دانشکده منابع طبیعی بادله میاندرود برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86021/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول