اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کوهبنان خبر داد

کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی در کوهبنان

فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان گفت: حوادث فوتی در 9 ماه گذشته در این شهرستان کاهش 50 درصدی داشته است.

کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی در کوهبنان

محسن صیفوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار کرد: در کشوری زندگی می‌کنیم که به عنوان ام‌القرآی جهان اسلام خاری در چشم دشمنان و بدخواهان اسلام و بشریت محسوب می‌شویم و باید تمام کارها و فعالیت‌های روزمره زندگی ما در چارچوب قوانین اسلامی باشد.

وی تاکید کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در جمهوری اسلامی یک وظیفه و تکلیف شرعی محسوب می‌شود که خلاف آن عمل کردن طبق سخنان بزرگان دین شرعاً حرام است و انسان باید در پیشگاه خداوند و قانون پاسخگو باشد.

صیفوری ادامه داد: برای برخورداری از امنیت و آرامش در شهر و محیط زندگی رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط اعضای جامعه ضروری به نظر می‌رسد که تخطی از آن زمینه هرج و مرج را رقم می‌زند و خبری از امنیت را در بر‌ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان یادآور شد: با توجه به کنده‌کاری‌های انجام شده توسط شرکت گاز، آب شهری و مخابرات خیابان‌ها و کوچه‌های شهر کوهبنان با مشکل جدی روبه‌رو شده که به همت شهرداری و شورای شهر گام‌های اولیه در راستای لکه‌گیری و آسفالت این نقاط حادثه‌خیز در دست اقدام است.

وی از نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و هشدار دهنده در سطح شهر، برخورد جدی با متخلفان، اهدای کلاه ایمنی به تعدادی از رانندگان موتورسیکلت‌ها، فراهم کردن زمینه برای تشویق رانندگان وسایل نقلیه که مجری قانون هستند و ساخت سرعت‌گیرهای استاندارد خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان افزود: همین عوامل موجب کاهش 50 درصدی حوادث فوتی در 9 ماه گذشته در این شهرستان شده که در نهایت کاهش چشمگیر حوادث جرحی را نیز در پی داشته است.

صیفوری خطاب به صاحبان موتورسیکلت‌ها و خودروهای توقیف شده که بیش از یکسال از توقیف وسایل نقلیه آنان سپری شده است، گفت: در صورت عدم مراجعه صاحبان این وسایل تا پایان 25 دی‌ماه سال جاری ضمن هماهنگی با مراجع قضایی نسبت به مزایده این وسایل اقدام می‌شود، لذا شهروندان کوهبنانی در نخستین فرصت برای مشخص کردن وضعیت وسیله توقیف شده خود به راهنمایی و رانندگی این شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/80012/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول