اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه ارومیه - خوی اعلام کرد

کاهش تصادفات خسارتی در محور ارومیه به خوی

فرمانده پلیس راه ارومیه - خوی گفت: تصادفات خسارتی در محور ارومیه خوی از 21 فقره در سال گذشته به 14 فقره در سال جاری رسید.

کاهش تصادفات خسارتی در محور ارومیه به خوی

سرگرد فرامرز محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در بحث محورهای مواصلاتی با توجه به بارش نزولات آسمانی اخیر همکاران پلیس راه در حوزه حفاظتی و دیگر مناطق استان با وجود بارش‌ها به همکاری تنگاتنگ مشغول هستند.

وی تصریح کرد: در بررسی آمار مقایسه‌ای تصادفات امسال با سال قبل در 15 روز گذشته شاهد نتیجه منفی بوده‌ایم.

محمدزاده افزود: با تمام پوشش همکاران، تصادفات فوتی امسال نتیجه منفی داشت و تصادفات خسارتی که در سال گذشته 20 فقره بودند، امسال به 14 فقره کاهش یافته است.

وی اعلام کرد: تعداد تصادفات جرحی در مدت زمان مشابه سال گذشته پنج فقره بود که امسال با رشد دو درصدی به هفت فقره افزایش یافته است.

فرمانده پلیس راه ارومیه به خوی خاطرنشان کرد: تعداد افراد مجروح 15 روز گذشته دی ماه امسال در مقایسه با سال گذشته آماری مثبت نشان داده است و تعداد افراد مجروح در این تصادفات سال قبل که هشت نفر بودند امسال به هفت مورد رسیده است.

وی اضافه کرد: عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی، نمک‌پاشی، پاکسازی جاده‌ها از ریزش‌ها و رانش‌های مصالح کوهی، بازگشایی جاده‌ها و امدادرسانی به وسائط نقلیه گرفتار در برف و کولاک و روانسازی عبور و مرور در جاده‌ها با همکاری راهدارخانه‌ها و اداره راه و شهرسازی صورت گرفته است.

وی افزود: گروه‌های پلیس و امداد در گردنه‌ها مستقر بوده و هیچگونه انسداد راهی وجود نداشته و راه‌های روستایی نیز همانند راه‌های اصلی و فرعی بازگشایی شده‌اند.

محمدزاده اظهار داشت: رانندگان حتما تجهیزات ایمنی شامل زنجیرچرخ، مثلث شبرنگ، چراغ قوه، سیم بکسل، لباس گرم و سوخت کافی را با خود همراه داشته باشند و در حین رانندگی حتما از کمربند ایمنی استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه ارومیه خوی گفت: رانندگی در جاده‌ها با بارش‌های اخیر نیاز به تجربه و مهارت به خصوص در جاده‌ها دارد به همین خاطر مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در شرایط ضروری با آمادگی و آگاهی کامل وارد جاده‌ها شوند.

انتهای پیام/61007/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول