اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی پیامی

استاندار البرز سانحه تصادف زائران ساوجبلاغ را تسلیت گفت

استاندار البرز طی پیامی حادثه دلخراش تصادف زائران شهرستان ساوجبلاغ که در محور دامغان جان خود را از دست دادند به خانواده آنان تسلیت گفت.

استاندار البرز سانحه تصادف زائران ساوجبلاغ را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، سیدطاهر طاهری با تسلیت سالروز رحلت جانگداز حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امامان معصوم امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و درگذشت جمعی از مردم استان البرز در حادثه تصادف اظهار کرد: حادثه تصادف شب گذشته که 11 کشته و 12 مجروح بر جای گذاشت دل مردم البرز را به درد آورد.

وی افزود: این حادثه ناگوار را به خانواده معزز بازماندگان تسلیت عرض نموده و برای درگذشتگان از درگاه خداوند متعال مغفرت آرزو دارم.

گفتنی است دوشنبه شب در اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه اتوبوس در 25 کیلومتری دامغان حامل زائران امام رضا (ع) که از هشتگرد ساوجبلاغ عازم مشهد مقدس بود 11 نفر کشته و 12 نفر مجروح شدند.

به گفته فرمانده پلیس راه استان سمنان، در این حادثه که ساعت 23 و 40 دقیقه دوشنبه‌شب رخ داد، اتوبوس حامل زائران امام رضا(ع) که از هشتگرد عازم مشهد مقدس بود، در 25 کیلومتری دامغان از توابع استان سمنان در کنار جاده برای استراحت مسافران متوقف شده بود که یک دستگاه کامیون از پشت سر به اتوبوس برخورد کرد که به دلیل شدت اصابت، اتوبوس دچار آتش‌سوزی شد.

در این حادثه 9 نفر از مجروحان این حادثه به دلیل سوختگی شدید به بیمارستان سوانح و سوختگی ساری اعزام و مجروحان دیگر به بیمارستان‌های دامغان و سمنان اعزام شدند.

لازم به ذکر است هویت کشته‌شدگان این حادثه به دلیل شدت سوختگی مشخص نشده است.

انتهای پیام/2302/غ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول