اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد نزاجا خراسان جنوبی:

امنیت و اقتدار ایران اسلامی به برکت خون شهداست

فرمانده ارشد نزاجا خراسان جنوبی گفت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و جانفشانی‌های آنهاست.

امنیت و اقتدار ایران اسلامی به برکت خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، قوام یوسفی یک‌شنبه شب در مراسم تجلیل از شهدای ارتش شهرستان فردوس اظهار کرد: پس از انقلاب قائله‌ها و فتنه‌های فراوانی برای برچیدن نظام توسط دشمنان داخلی و خارجی تدارک دیده شد ولی به برکت خون شهیدان همه نقشه‌های دشمنان نقش برآب شد.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی بعد از انقلاب، افزود: روز 9 دی نظام و انقلاب ما تثبیت شد و دشمن بیش از پیش به اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی پی‌برد.

فرمانده ارشد نزاجا خراسان جنوبی به وجود ناامنی‌های فراوان در کشورهای همسایه اشاره و تصریح کرد: اگر مردم ایران اسلامی امروز در امنیت، اقتدار و آسایش به سر می‌برند از برکت خون شهداست که کسی حق ندارد نگاه چپ به این مرز و بوم کند.

حماسه 9 دی هیچگاه از ذهن مردم پاک نمی‌شود

فرماندار فردوس نیز دی ماه را یادآور خاطرات تلخ و شیرین بعد و قبل از انقلاب دانست و یادآور شد: حماسه نهم دی ماه 88 هیچگاه از ذهن مردم ایران اسلامی پاک نمی‌شود.

محمدرضا رجبی‌مقدم گفت: در فتنه 88 دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی انقلاب اسلامی تصمیم داشتند سفره انقلاب را با رنگ و بوی انتخاباتی جمع کنند که با یاری خداوند متعال و رهبری‌های داعیانه مقام معظم رهبری و نیز بصیرت بالای مردم این نقشه شوم آنها با شکست سختی مواجه شد.

وی افزود: اگر چه جای بسی تاسف است که در این میان، افرادی فریب خورده با فتنه‌گران همگام شدند ولی با بصیرت مردم در حماسه نهم دی بساط فتنه به صورت کلی برچیده شد.

فرماندار فردوس تصریح کرد: حماسه 9 دی باید برای همیشه برسر زبان‌ها بماند و جوانان ما باید با 9 دی، اثرات و برکات آن آشنا و خاندان معظم شاهد نیز با نفوذی که در بین مردم دارند بصیرت‌دهی لازم را به جامعه بدهند تا نقشه‌های شوم دشمنان را  یک به یک خنثی کنند و همانگونه که در حوادث بعد انقلاب و به ویژه پس از جنگ پشتیبان نظام بودند در این برهه حساس نیز باید به یاری انقلاب بیایند.

رجبی‌مقدم با اشاره به نقش مهم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یادآور شد: وظیفه مسئولان و مردم این است که این فرهنگ ناب را زنده نگه داشته چرا که یکی از بزرگ‌ترین ارزش‌های نظام است و باید برای انتقال آن به نسل‌های بعدی تلاش کرد.

وی به توطئه‌های مختلف دشمن برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت است که این انقلاب را بیمه کرده و به برکت خون شهدا، دشمنان قسم خورده انقلاب تاکنون جرات نکرده‌اند فکر حمله نظامی را در سر بپرورانند.

در این مراسم از 22 خانواده شهید ارتش شهرستان فردوس تجلیل شد.

انتهای پیام/69007/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول