اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کردستان خبر داد

انتخاب سقز به عنوان نماد شهدای اهل سنت کشور

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: سقز به عنوان نماد شهدای اهل سنت انتخاب و 17 بهمن ماه برنامه مهمانی لاله‌ها در این شهرستان برگزار می‌شود.

انتخاب سقز به عنوان نماد شهدای اهل سنت کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد سلیمانی صبح امروز در جلسه هماهنگی ویژه برنامه‌های دهه فجر کمیته ایثارگران استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ویژه برنامه‌های مختلفی را در سطح استان با مشارکت همه دستگاه‌های عضو این کمیته برگزار می‌کنیم.

وی از برگزاری ویژه برنامه مهمانی لاله‌ها استان کردستان به صورت همزمان با سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: در این راستا شهرستان سقز به عنوان نماد شهدای اهل سنت انتخاب و 17 بهمن ماه برنامه مهمانی لاله‌ها با حضور مسئولین استانی و خانواده شهدا به صورت ویژه در این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان از تدوین کتاب خاطرات و زندگی‌نامه شهدای انقلاب این استان همزمان با دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: زندگی‌نامه 32 شهید این استان که از 15 خرداد 42 همزمان با آغاز حرکت‌های انقلابی ملت ایران تا 22 بهمن 57 و پیروزی انقلاب اسلامی به شهادت رسیده‌اند، تدوین می‌شود.

سلیمانی تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امامان جمعه و جماعات در شهرستان‌های مختلف، برگزاری یادواره شهدا با اولویت شهدای انقلاب و برگزاری یادواره شهدا در سطح مدارس شهرستان‌های مختلف از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال در سطح استان است.

وی در پایان با بیان اینکه روز پنج‌شنبه به نام انقلاب اسلامی ایمان، جهاد و شهادت نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: دیدار نمادین با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و برگزاری ویژه‌برنامه مهمانی لاله‌ها از ویژه‌ برنامه‌های این روز است.

انتهای پیام/79002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول