اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد

برخورداری 350 هزار نفر از جمعیت روستایی استان از آب سالم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از برخورداری 350 هزار نفر از جمعیت روستایی استان از آب سالم خبر داد.

برخورداری 350 هزار نفر از جمعیت روستایی استان از آب سالم

حیدر دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: تامین آب شرب مردم مناطق مختلف شهری و روستایی در استان امری بسیار مهم است و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: در ماه‌های اخیر به تمام شهرستان‌ها سرکشی داشته‌ایم و مشکلات و معضلات موجود در این شهرستان‌ها به ویژه در مناطق دوردست روستایی را شناسایی کرده‌ایم و اقدامات لازم برای رفع معضلات را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خاطرنشان کرد: در دشتستان اقدامات زیربنایی بسیار خوبی برای رفع مشکلات آبرسانی انجام شده و در روستاهای صعب‌العبور نیز این پروژه‌ها با کیفیت خوبی انجام شده است.

دهقانی بیان کرد: در ماه‌های اخیر شاهد اجرای عملیات آبرسانی به 48 روستای دوردست دشتستان بودیم که بیش از 21 هزار نفر را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی ابراز داشت: رضایتمندی شهروندان از طرح‌های آبرسانی امری مهم است و کاری می‌کنیم که مردم از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از برخورداری 350 هزار نفر از جمعیت روستایی استان بوشهر از آب سالم خبر داد و گفت: در حال حاضر 350 هزار نفر جمعیت روستایی و 90 هزار اشتراک آب در استان بوشهر وجود دارد که از آب سالم و بهداشتی برخوردار هستند.

دهقانی تاکید کرد: در حال حاضر 56هزار مترمکعب ظرفیت در مخازن آب روستایی داریم ولی متاسفانه نیمی از شبکه انتقال آب فرسوده شده که نیازمند بهسازی و بازسازی هستند.

وی بر لزوم تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‌های آبرسانی در مناطق مختلف استان تاکید کرد.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول