اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر خبر داد

آبیاری 14 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشتستان با تکمیل سد دالکی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر از آبیاری 14 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشتستان با تکمیل سد دالکی خبر داد.

آبیاری 14 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشتستان با تکمیل سد دالکی

شاپور رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: تامین به موقع آب کشاورزان دشتستان یک مسئله مهم است و با توجه به خشکسالی‌های چند سال اخیر همواره در این امر مهم مشکل داشته‌ایم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده، چند طرح مهم زیربنایی برای بهبود وضعیت آب کشاورزان در این شهرستان انجام شده که امیدواریم با تکمیل این پروژه‌ها شاهد رضایتمندی تولیدکنندگان کشاورزی باشیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: سد رئیسعلی دلواری از سدهای مهم و تاثیرگذار استان است که موجبات آبیاری بخش عظیمی از اراضی کشاورزی شبانکاره و آبپخش و سعدآباد شده است.

رجایی تصریح کرد: با راه‌اندازی کانال‌های جدید سد رئیسعلی دلواری بیش از 10 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشتستان سیراب شد و به فضل خدا این روند تداوم خواهد داشت.

وی یادآور شد: هم‌اکنون چند پروژه مهم سدسازی جدید در دشتستان در دست اجراست که اجرای سد دالکی و همچنین اجرای سد تنگ‌ارم از جمله این طرح‌ها است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر افزود: سد دالکی با اعتباری بالغ بر 357 میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی شده و همه مسئولان برای تکمیل این سد همکاری می‌کنند.

رجایی یادآور شد: کارگاه احداث سد دالکی تجهیز شده و امیدوار هستیم با تامین اعتبارات در کمترین زمان رسما اجرای پروژه آغاز شود.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی سد دالکی از طریق معاونت راهبردی ریاست جمهوری در دست پیگیری است که در صورت فراهم شدن مقدمات لازم از طریق ماده 56 عملیات آغاز و زیرساخت‌های سد عملیاتی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر از آبیاری 14 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشتستان با تکمیل سد دالکی خبر داد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته با راه‌اندازی سد دالکی بیش از 14 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشتستان در مناطق سعدآباد، دالکی و وحدتیه از آب سیراب می‌شوند که اهمیت بسیار زیادی دارد.

انتهای پیام/2452/ت30 /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول