اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس خبر داد

سفر وزیر ورزش و جوانان به کرمانشاه برای بررسی مشکلات موجود

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش و جوانان پنج‌شنبه هفته جاری به کرمانشاه می‌آید و مشکلات موجود را از نزدیک مشاهده می‌کند.

سفر وزیر ورزش و جوانان به کرمانشاه برای بررسی مشکلات موجود

فتح‌الله حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: حوزه ورزش و جوانان یکی از مهم‌ترین حوزه‌هایی است که دولت باید بدان توجه ویژه داشته باشد.

حسینی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه دارای جوانان بااستعداد بسیاری در حوزه‌های مختلف است، تصریح کرد: مشکلات بخش ورزش و جوانان در تمام استان کرمانشاه نیازمند بررسی است.

وی به وجود مشکلات متعدد در این حوزه اشاره کرد و ادامه داد: جوانان کرمانشاهی در مسابقات مختلف کشوری و جهانی با حداقل امکانات، افتخارآفرینی‌های متعددی داشته‌اند.

به گفته نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی، پروژه‌های نیمه‌کاره مختلفی در حوزه ورزش در استان کرمانشاه وجود دارند که باید تکمیل شوند.

حسینی افزایش سالن‌ها و امکانات ورزشی را موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: تلاش می‌کنیم اتفاق‌های خوبی در این حوزه با همکاری مسئولان رخ بدهد و باید برنامه‌ریزی مناسب برای تحول در حوزه ورزش و جوانان صورت بگیرد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرده‌ایم برای بررسی مشکلات به استان کرمانشاه بیاید، متذکر شد: وزیر ورزش و جوانان به احتمال بسیار قوی پنج‌شنبه هفته جاری به کرمانشاه می‌آید.

حسینی تاکید کرد: مشکلات موجود در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان کرمانشاه مورد بررسی قرار می‌گیرد و درخواست‌های کارشناسی برای بهبود اوضاع به وی ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وزیر ورزش و جوانان از نزدیک مسائل را مشاهده می‌کند و استفاده از نظرات نخبگان و قابلیت‌های افراد توانمند در این عرصه می‌تواند گره‌گشای مشکلات موجود باشد.

انتهای پیام/2700/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول