اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد

قول مساعد رئیس جمهور برای از سر گرفته شدن اعزام زوار از مرز خسروی

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور کشورمان قول داده با وزیر امور خارجه در خصوص از سر گرفته شدن اعزام زوار عتبات عالیات از مرز خسروی صحبت کند.

قول مساعد رئیس جمهور برای از سر گرفته شدن اعزام زوار از مرز خسروی

فتح‌الله حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: توقف اعزام زوار انفرادی از مرز خسروی به عراق، خسارت‌های زیادی به مردم و هتل‌داران شهرستان قصرشیرین وارد کرده است.

حسینی با بیان اینکه هتل‌داران قصرشیرین با اخذ وام‌های سنگین اقدام به ساخت هتل کرده‌اند، گفت: به ‌دلیل توقف اعزام زوار به عتبات عالیات از قصرشیرین، این افراد درآمد خود را از دست داده و با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

وی از وجود تعداد زیادی هتل و زائرسرا در شهرستان قصرشیرین خبر داد و بیان داشت: مرز قصرشیرین مرزی قدیمی برای رفت و آمد زوار عتبات عالیات بوده است.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نامه‌ای به رئیس جمهور برای از سرگرفته شدن اعزام زوار از قصرشیرین ارائه دادم.

به گفته نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب، رئیس جمهور کشورمان قول داده با وزیر امور خارجه در این خصوص صحبت کند تا موضوع از سر گرفته شدن اعزام زوار از مرز خسروی را پیگیری کند.

وی از انجام صحبت‌هایی با مقامات عراقی توسط مسئولان کشورمان در این راستا خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدوارم هر چه سریع‌تر این موضوع حل و فصل شود.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول