اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده خبر داد

اجرای طرح اجتماع‌محور پیشگیری از اعتیاد در خدابنده

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده از اجرای طرح اجتماع‌محور پیشگیری از اعتیاد در خدابنده خبر داد.

اجرای طرح اجتماع‌محور پیشگیری از اعتیاد در خدابنده

عصمت نصیری قیداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر طرح اجتماع‌محور پیشگیری از اعتیاد توسط مرکز توسعه و پیشگیری درمان اعتیاد اداره بهزیستی خدابنده در این شهرستان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به‌ اینکه ‌این طرح با هدف استفاده از ظرفیت‌های اجتماعات محلی در راستای پیشگیری از اعتیاد برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: طرح مذکور در محلات شهری، روستایی، محیط‌های کاری و مهدهای کودک اجرا می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده در ادامه با بیان اینکه اجرای بهینه و همچنین نتیجه مطلوب این طرح نیاز به همکاری بیشتر مردم و مسئولان دارد، گفت: این طرح با اعتبار 130 میلیون ریال توسط مرکز توسعه، پیشگیری، آموزش و درمان اعتیاد اداره بهزیستی شهرستان خدابنده در حال برگزاری است.

این مسئول طرح اجتماع‌محور را توانمندسازی عموم مردم با فراهم کردن زمینه مشارکت آنها برشمرد و اظهار داشت: مردم با شرکت در کلاس‌ها و برنامه‌های آموزشی به آگاهی لازم در مورد اعتیاد می‌رسند.

گفتنی است همکاری بیش از پیش مردم و مسئولان و حضور پررنگ مردم در کنار آموزش و فرهنگ‌سازی می‌تواند در پیشگیری از اعتیاد مؤثر باشد.

انتهای پیام/73005/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول