اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش:

استکبار جهانی، یزید زمان است

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: دشمنان امروز، آمریکا و صهیونیست‌ها هستند که بر روی کره زمین ستم کرده و همانند یزیدیان حقوق شیعیان را زیر پا می‌گذارند.

استکبار جهانی، یزید زمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش ظهر امروز در نخستین گردهمایی مداحان بسیجی استان که در معراج شهدای این شهر اظهار داشت: مداحان به عنوان طلایه‌داران مکتب اهل بیت و علم‌داران بصیرت در جامعه مورد توجه قرار دارند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین به فریضه عدالت در نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان امروز، آمریکا و صهیونیست‌ها هستند که بر روی کره زمین ستم کرده و همانند یزیدیان حقوق شیعیان را زیر پا می‌گذارند.

این مسئول ادامه داد: ایران اسلامی تنها حکومتی است که تا به امروز برابر زورگویی استکبار ایستادگی کرده است.

آبنوش با تأکید بر اینکه مسیر روشنی فرا روی ملت نهاده شده است، تصریح کرد: مداحان بسیجی امروز همانند دیگر بسیجیان جان خویش را پای مردم، نظام و اسلام گذاشته و این مسیر را تداوم می‌بخشند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه فرهنگ روضه‌خوانی، سیاه پوشی و برپایی هیئت‌ها از دستاوردهای حماسه عاشورا است، تصریح کرد: روضه خوانی و مداحی جزو برجستگی‌های مهم عالم تشیع است.

وی با بیان اینکه مداحان بسیجی در مسیر روشنگری اهداف اهل بیت گام نهاده‌اند، بیان کرد: جامعه مداحان بسیجی در پاک سازی نقاط تاریک غیردینی در یک جامعه تأثیرگذار هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ابراز داشت: مداحی با بصیرت منش اهل بیت است که بر روی آن تأکید شده است.

آبنوش کناره‌گیری از سطحی‌نگری و عمق‌بخشی باورها را ضروری دانست و بیان کرد: مداح بسیجی به صرف حفظ و بیان اشعار حماسی بصیر نمی‌شود بلکه اصل مداحی اهل بیت باید همراه با شعور باشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ابراز داشت: امروز کسانی که در پی فهم و درک فرهنگ حسینی و شناخت دوست از دشمن هستند باید در راستای اعتلای ارزش‌ها گام بردارند. وی تصریح کرد: برپایی کلاس‌های مداحی در چنین مکانی و آموزش به آنها نیز بسیار تأثیرگذار و به منظور ارج نهادن به فرهنگ والای عاشورا مهم است.

مسئول بسیج مداحان استان قزوین نیز در ادامه این مراسم گفت: نحوه برنامه‌ریزی کلاس‌های آموزش مداحی استان قزوین به صورت علمی و آکادمیک توسط یکی از نویسندگان با تدریس سلسله کتاب‌های آموزش مداحی برگزار می‌شود.

محمد طالقانی با اشاره به اینکه سلسله کتاب‌های آموزش مداحی در زمینه‌های مختلف نوشته شده است، ابراز داشت: این دروس معرفتی، تربیتی و دینی به تفکیک در طول مدت زمان برگزاری دوره آموزشی تدریس می‌شود.

این مسئول جزئیات شرکت اقشار مداحان از سنین مختلف در نخستین دوره آموزش فراگیر مداحان بسیجی را تشریح کرد و افزود: تمامی افراد ثبت نام کننده با تهیه کتاب بر حسب سن در این دوره شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول