اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق سپاه شاهرود:

اسلام ناب و ولایت سپرهای مستحکم ملت ایران برابر استکبار است

فرمانده سابق سپاه شاهرود گفت: اسلام ناب و امامان معصوم (ع)، دو سپر مستحکم ملت ایران برابر استکبار هستند که با استفاده از آن، راه پیشرفت و اقتدار خود را ادامه خواهند داد.

اسلام ناب و ولایت سپرهای مستحکم ملت ایران برابر استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسین ابوترابی امشب در گردهمایی بصیرتی پایگاه عاشقان ولایت که با حضور بیش از 250 نفر در مسجدالنبی شهرک انقلاب شاهرود برگزار شد، با اشاره به موضوع فتنه 88 اظهار داشت: اشتباه بزرگ دشمن در فتنه 88 این بود که در بیشه‏ای که شیرهایش خوابیده بودند، تنها گلوله خود را به سمت آسمان شلیک کرد.

وی افزود: دشمن ما به خیال خام خود تلاش کرد، با برنامه‌ریزی دقیق و با کمک فتنه‌گران داخلی و کمک خارجی انقلاب اسلامی را در فشار قرار دهد، اما حماسه 9 دی تمام داشته‌های آنان را بر باد داد.

فرمانده سابق سپاه شاهرود با بیان اینکه روز 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بود، اظهار کرد: این روز یکی از ارزنده‌ترین سندهای افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: 9 دی حرکت عظیم عاشورایی سپاه اسلام در دفاع از حریم ولایت و تقابل با یزیدیان زمان و هنجارشکنانی بود که برای اهانت به مقدسات اسلامی هیچ مرزی را قائل نبودند.

ابوترابی بیان کرد: زمانی که دشمن کار را تمام شده احساس می‌کرد، مدیریت حکیمانه و هوشمندانه رهبری، بصیرت و لحظه‌شناسی ملت، تمسک مردم به قرآن و ولایت فتنه را خاموش کرد.

فرمانده سابق سپاه شاهرود با اشاره به تلاش دشمنان بعد از فتنه 88 گفت: آنها همچنان تلاش می‌کنند تا فتنه‌ای برپا کنند، اما بدانند که این ملت بصیر و آگاه گوش به فرمان ولایت هستند و توطئه دشمنان را درهم می‌شکنند.

کارشناس سیاسی سپاه شاهرود تأکید کرد: تا ما اسلام ناب و امامان معصوم را داریم و تا ولایت بر سر ماست هرگز در برابر استکبار کوتاه نخواهیم آمد و به راه پیشرفت و اقتدار خود ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/2249/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول