اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

اولین کمپ ترک اعتیاد شهرستان خلخال راه‌اندازی می‌شود

فرماندار شهرستان خلخال گفت: اولین کمپ ترک اعتیاد شهرستان خلخال راه‌اندازی می‌شود.

اولین کمپ ترک اعتیاد شهرستان خلخال راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی معضل اعتیاد در شهرستان خلخال از راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان خلخال در راستای پیشگیری از معضل گسترش اعتیاد در آینده نزدیک خبر داد.

وی یادآور شد: این کمپ با هدف پذیرش افراد آسیب دیده از معضل اعتیاد و ارائه خدمات ترک اعتیاد در این مرکز راه‌اندازی شده و در هفته پیش‌رو با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان به بهره‌برداری رسمی خواهد رسید.

محمدی با اشاره به اینکه نجات یک معتاد نجات جامعه است، افزود: همه افراد جامعه در کاهش معضل اعتیاد مسئولیت داریم و باید به این وظیفه انسانی عمل کنیم.

فرماندار شهرستان خلخال خدمت رسانی در اینگونه مراکز را خدمتی خیر دانست و گفت: انجام کار خیر فقط ساختن مدرسه و مجموعه های بزرگ نیست بلکه هر فردی در جامعه لازم است در حد وسع و توان خود خدمتی در جامعه ارائه کند که رضایت مردمی را به دنبال داشته باشد.

این مسئول تصریح کرد: حتی یک قدم کوچک در جلوگیری از معضل اعتیاد خدمت به جامعه بوده و به نوعی قدم خیر در جامعه برای داشتن جامعه‌ای پاک و سالم است.

محمدی از اعضای هیئت امنایی این کمپ تازه تشکیل شده که زیر نظر اداره بهزیستی شهرستان خلخال اداره می شود خواست تا با تعامل با افراد آسیب پذیر و خانواده‌های آنها بستر را برای مبارزه با این معضل بیشتر فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال در پایان سخنان خود تلاش و جدیت ویژه ارگان‌های ذیربط در مبارزه با این معضل اجتماعی را خواستار شد و گفت: در جامعه هدف باید تلاش شود تا معضل اعتیاد گسترش نیابد زیرا حتی ریشه‌یابی این معضل خانمان‌سوز نیز جامعه را متضرر می‌کند.

انتهای پیام/62008/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول