اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکمی از سوی وزیر کشور

طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان شد

طی حکمی از سوی وزیر کشور علی اصغر طهماسبی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان منصوب شد.

طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ در متن حکم عبدالرضا رحمانی‎فضلی وزیر کشور آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم گلستان به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب می‌شوید.

امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با تمام  نهادها، سازمان‎ها و دستگاه‎های کشوری و لشگری استان و بهره‎گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز، و کارآمد در تحقق برنامه‎ها و سیاست‎های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت‎رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان گلستان موفق باشید.

توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

علی اصغر طهماسبی پیش از این از تاریخ سوم دی ماه سال جاری به عنوان سرپرست در این سمت حضور داشت.

وی همچنین در سنوات گذشته در سمت‎های قائم مقام و معاون اداره کل اطلاعات استان حضور داشته است.

پیش از این نیز وزیر کشور در نخستین ابلاغ رسمی خود پس از روی کار آمدن حسن صادقلو به عنوان هفتمین استاندار گلستان، رضا مروتی به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان منصوب کرده بود.

در این حکم خطاب به مروتی آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار گلستان و معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور جنابعالی را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان منصوب می‎نمایم.

ایجاد هماهنگی در زمینه‎های فنی و عمرانی، نظارت بر تهیه و تصویب طرح‎های توسعه و عمران شهری و روستایی، تشخیص نیازمندی‎های عمرانی و تعیین اولویت‌ها، نظارت بر اجرای طرح‎های عمرانی و دستگاه‎های استانی و نحوه عملکرد جذب اعتبارات، برقراری تعامل لازم با مدیران دستگاه‎ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا، توجه به الگوی پیشبرد پروژه‌های عمرانی و رشد و توسعه متوازن مناطق، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و سازها، توجه به الگوی شهرسازی و معماری اسلامی، ایرانی و ارائه منظم گزارش عملکرد و پیشرفت برنامه‎ها به معاونت مزبور از اهم وظایفی است که انتظار می‎رود در چارچوب قوانین ومقرارات جاری و اسناد فرادست و در راستای سیاست‎های دولت تدبیر و امید و با بهره‎گیری از استعدادها و تجارب نیروهای لایق و متخصص بدان اهتمام نمایید.

در پایان این ابلاغ برای معاون جدید عمرانی استانداری گلستان آرزوی توفیق در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

انتهای پیام/2307/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول