اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی وزیر کشور

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر کشور، رضا مروتی به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان منصوب شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، این نخستین ابلاغ رسمی است که پس از روی کار آمدن حسن صادقلو به عنوان هفتمین استاندار گلستان، برای معاونان وی صادر شده است.

در این حکم آمده خطاب به مروتی آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار گلستان و تایید و معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور جنابعالی را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان منصوب می‎نمایم.

ایجاد هماهنگی در زمینه‎های فنی و عمرانی، نظارت بر تهیه و تصویب طرح‎های توسعه و عمران شهری و روستایی، تشخیص نیازمندی‎های عمرانی و تعیین اولویت‌ها، نظارت بر اجرای طرح‎های عمرانی و دستگاه‎های استانی و نحوه عملکرد جذب اعتبارات، برقراری تعامل لازم با مدیران دستگاه‎ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا، توجه به الگوی پیشبرد پروژه‌های عمرانی و رشد و توسعه متوازن مناطق، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و سازها، توجه به الگوی شهرسازی و معماری اسلامی، ایرانی و ارائه منظم گزارش عملکرد و پیشرفت برنامه‎ها به معاونت مزبور از اهم وظایفی است که انتظار می‎رود در چارچوب قوانین ومقرارات جاری و اسناد فرادست و در راستای سیاست‎های دولت تدبیر و امید و با بهره‎گیری از استعدادها و تجارب نیروهای لایق و متخصص بدان اهتمام نمایید.

در پایان این ابلاغ برای معاون جدید عمرانی استانداری گلستان آرزوی توفیق در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

انتخاب معاون جدید پشتیبانی و توسعه منابع انسانی دغدغه استاندار گلستان

در حالی که بیش از دو ماه از استقرار استانداری جدید گلستان می‌گذرد تاکنون تنها یک حکم رسمی از سوی وزیر کشور ابلاغ شده و دو معاون دیگر استاندار گلستان هنوز به عنوان سرپرست مشغول به فعالیت هستند.

در این بین هنوز معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار گلستان، به دلیل عدم تایید از سوی وزارت کشور تعیین نشده و استاندار گلستان همچنان در گیرودار انتخاب و معرفی معاون جدید این حوزه به وزارت کشور است.

گفتنی است، از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و فعالیت صادقلو به عنوان هفتمین استاندار گلستان، 21 تغییر مدیریتی در سطح استان شامل پنج مدیرکل استانی و 16 ابلاغ مسئولیت در سطح مجموعه استانداری گلستان انجام گرفته است.

تغییر مدیران اطلاعات استان گلستان، تغییر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، انتصاب سیدرمضان حسینی به عنوان مدیرکل حوزه استاندار، علی مرگدری به سمت سرپرست معاونت برنامه‎ریزی استانداری گلستان، سیدعلیرضا میری به سمت مشاور استاندار در امور عمرانی و محمدتقی بسطامی به سمت رابط استاندار در امور جوانان، رضا مروتی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان از آن جمله بوده است.

همچنین انتصاب علی‎اصغر طهماسبی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، سیدناصر باقری‎رامیانی به عنوان سرپرست اداره‌کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان، حمید رضا قالیباف به عنوان مشاور استاندار گلستان و اداره امور دفتر استانداری گلستان در تهران، سید ابراهیم درازگیسو به عنوان مشاور استاندار گلستان، حجت‎الاسلام محمدمهدی ساورچمنی به عنوان سرپرست جدید هسته گزینش استانداری گلستان، قدرت‎الله عابدی به عنوان دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استانداری گلستان، یوسف بسنجیده به عنوان سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، محمدحسن منتظری به سمت مشاور استاندار و سرپرست اداره‌کل حراست استانداری گلستان، حسن غفاری به عنوان سرپرست اداره‌کل اداری و مالی استانداری گلستان، مهدی‌ علی‌بیگلی به عنوان سرپرست دفتر فناوری استانداری گلستان و سیدعلی میرباقری به عنوان سرپرست اداره‌کل امور سیاسی و انتخابات استانداری گلستان از جمله این انتصابات طی چند روز گذشته در سطح استان بوده است.

انتهای پیام/83002/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول