اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سیزدهم لیگ فوتبال ممتاز هرمزگان

اروند بندرعباس قهرمان نیم‌فصل لیگ فوتبال هرمزگان شد

در حساس‌ترین بازی نیم فصل تیم‌های سهیلی جوان قشم و اروند سورو بندرعباس در جدالی سخت به مصاف یکدیگر رفتند تیم اروند در دقایق پایانی بازی با نتیجه یک بر صفر تیم سهیلی قهرمان فصل قبل را شکست داده و با این پیروزی قهرمان نیم فصل شد.

اروند بندرعباس قهرمان نیم‌فصل لیگ فوتبال هرمزگان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، طی روزهای اخیر ادامه مسابقات هفته سیزدهم لیگ فوتبال ممتاز هرمزگان برگزار شد که در این هفته شش بازی در شهرهای مختلف این استان در قالب لیگ مذکور برگزار و نیم فصل مسابقات به پایان رسید.

در نخستین روز و آخرین بازی نیم فصل رقابت‌های لیگ فوتبال ممتاز هرمزگان سفید پوشان سیبه کوخرد میزبان قرمزپوشان پاریش ستارگان بستانو بود که در پایان بازی ستارگان بستانو با نتیجه یک بر صفر بر نماینده بستک پیروز شد، ستارگان بستانو با این پیروزی با 17 امتیاز در مکان پنجم جدول جای گرفتند و قضاوت این دیدار بر عهده محمد عابدیان از داوران میناب بود تیم سیبه کوخرد با 17 امتیاز در مکان ششم جدول جای گرفت.

در دیگر بازی این هفته تیم زرین دشت لمزان که هفته گذشته را به استراحت پرداخته بود، میهمان دیگر نماینده بستک گازال جناح بود در نیمه اول بازی دو تیم با نتیجه یک بر یک به رختکن رفتند و در نیمه دوم بازی در دقایق اول بازی تیم زرین دشت لمزان در دقیقه 46 و 47 بازی دو گل دیگر وارد دروازه گازال کرد و در پایان با نتیجه سه بر یک به نفع لمزان به پایان رسید تیم زرین دشت با 20 امتیاز در رده چهارم جدول و تیم گازال با 14 امتیاز در رده هشتم جدول جای دارد قضاوت این دیدار بر عهده داوران پارسیان بود.

در دیگر بازی این هفته و در حساس‌ترین بازی نیم فصل، حسین معصومی که در این دوره از مسابقات بهترین قضاوت را داشته دیدار تیم‌های سهیلی جوان قشم و اروند سورو بندرعباس را برعهده داشت. دو تیم که در این فصل نتایج خوبی را کسب کرده بودند در جدالی سخت به مصاف یک دیگر رفتند تیم اروند که از امتیاز میزبانی بهره می‌برد توانست در دقایق پایانی بازی با نتیجه یک بر صفر تیم سهیلی جوان را شکست داده و با این پیروزی با 27 امتیاز قهرمان نیم‌فصل شود و سهیلی جوان با این باخت با دو امتیاز کمتر در رده دوم جدول قرار گرفت.

در دیگر بازی این هفته نماینده دیگر قشم «تیم امید استقلال درگهان» که هفته قبل با نتیجه باور نکردنی هفت بر یک در مصاف با ستارگان بستانو شکست خورده بود در ورزشگاه تختی قشم میزبان تیم اتحاد رودان بود که در پایان با نتیجه سه بر صفر با گل‌های طیب شاهی، مهران قزل و امین پورخسروی پیروز میدان شد.

تیم امید درگهان با 14 امتیاز در رده نهم جدول و تیم اتحاد رودان با 11 امتیاز در سیزدهم جدول قرار دارند.

در دیگر بازی این هفته آرش میناب به مصاف ستاره انقلاب رودان رفت که در پایان دو تیم با نتیجه یک بر یک نتایج را بین خود تقسیم کردند.

تیم ستاره انقلاب رودان با این تساوی با 21 امتیاز در رده سوم جدول و تیم آرش میناب با 11 امتیاز در رده 11 جدول قرار دارد.

در دیگر بازی این تیم قعر جدولی ملوان کنگ میزبان کشاورز میناب بود که در پایان تیم کشاورز میناب با نتیجه یک بر صفر ملوان را شکست داد تیم کشاورز میناب با 14 امتیاز در رده هفتم جدول و تیم ملوان بندر کنگ با 9 امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس تا پایان نیم فصل لیگ ممتاز تیم اروند بندر عباس با 27، سهیلی جوان با 25 و ستاره انقلاب رودان با 21 امتیاز به ترتیب در مکان اول تا سوم جدول قرار دارند.

بر اساس همین گزارش بیشترین گل زده و بهترین خط حمله سهیلی جوان با 29 گل زده، سیبه کوخرد و ملوان کنگ با 11 گل زده کم‌ترین گل زده و بدترین خط حمله، تیم‌های اروند بندرعباس، سهیلی جوان قشم و انقلاب رودان با یک باخت کم‌ترین باخت و بهترین خط دفاعی و اتحاد رودان و ملوان کنگ و آرش میناب با هفت باخت بیشترین باخت و بیشترین تساوی کشاورز میناب با پنج تساوی بیشترین برد اروند بندرعباس با هشت برد را نصیب خود کردند.

بیشترین گل خورده تیم امید درگهان با 27 گل خورده لقب ضعیف ترین خط دفاعی و کم‌ترین گل خورده و بهترین خط دفاعی را تیم اروند بندرعباس نصیب خود کرد تیم ملوان بندر عباس تا پایان هفته سیزده به همراه تیم تربیت به خاطر انصراف از لیگ دو تیم سقوط کننده به دسته پایین‌تر است.

*************************

گزارش از: عبدالرحیم رضوانی

*************************

 انتهای پیام/88002/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول