اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه لیگ برتر آسیاویژن استان اصفهان

تیم فوتبال منتخب کاشان از کورس قهرمانی جا ماند

در هفته سوم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر آسیاویژن استان اصفهان تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در برابر تیم صدرنشین نیروگاه اصفهان تن به شکست سنگین داد.

تیم فوتبال منتخب کاشان از کورس قهرمانی جا ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیدار دو  تیم فوتبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و نیروگاه اصفهان صدر نشین لیگ برتر آسیاویژن اصفهان در هفته سوم دور برگشت لیگ برتر آسیاویژن استان اصفهان که عصر امروز برگزار شد با برتری پرگل و دور از انتظار شش بر یک تیم صدر نشین نیروگاه اصفهان به پایان رسید.

مهدی نادعلی افزود: تیم نیروگاه اصفهان تا پیش از این دیدار از 11 بازی با کسب 26 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان نیز از 11 بازی با 20 امتیاز در رده چهارم جدول جای داشت.

به گفته وی، اختلاف شش امتیازی تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با تیم صدر نشین نیروگاه اصفهان سبب شد تا کاشانی‌ها برای این دیدار حساب جداگانه‌ای باز کنند تا ضمن شکست صدر نشین فاصله خود را نیز با صدر جدول به سه امتیاز کاهش بدهند.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان یادآور شد: همراهی نکردن شش بازیکن اصلی تیم سازمان و اخراج یکی از بازیکنان از ابتدای نیمه دوم و 10 نفره شده تیم سبب شد تا شکست سنگین شش بر یک در پرونده تیم سازمان ثبت شود و امیدهای این تیم را برای رسیدن به صدر جدول کمرنگ نماید.

به گفته وی در این دیدار مسلم دیگبری، روح‌الله حقیقت و سه بازیکنان جوان تیم به دلیل درگیر بودن با امتحانات از همراهی تیم خودداری کردند تا تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از داشتن بازیکن ذخیره روی نیمکت خود در مضیقه باشد.

وی در ادامه با اشاره به این که نیمه نخست این دیدار با یک گل به سود تیم اصفهانی نیروگاه به پایان رسید افزود: نیمه دوم این دیدار با اخراج یکی از بازیکنان تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان همراه شد و با 10 نفر شدن تیم کاشان، شیرازه تیم از هم پاشید و پنج گل دیگر دریافت شد تا شکست سنگین شش بر یک در مقابل صدرنشین مسابقات منجر به افزایش 9 امتیازی فاصله دو تیم شود و امیدهای تیم کاشان برای رسیدن به صدر جدول رنگ ببازد.

نادعلی اضافه کرد: گل تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در نیمه دوم توسط محمدجواد فلاح‌مقدم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

به گفته وی، دیدار رفت دو تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و نیروگاه اصفهان نیز با پیروزی دو بر یک به نفع تیم نیروگاه اصفهان به پایان رسید.

در حالی تیم فوتبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در هفته سیزدهم و هفته چهارم از دور برگشت در ورزشگاه شهید فکری کاشان به میزبان تیم امیرکبیر رهنان می‌رود که نتیجه بازی رفت این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان خورده است.

انتهای پیام/2406/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول