اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

تیم فوتبال شهرداری یاسوج چشم انتظار حمایت بیشتر از سوی استاندار است

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: هواداران این تیم انتظار حمایت بیشتری از سوی استاندار نسبت به تیم خود دارند.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج چشم انتظار حمایت بیشتر از سوی استاندار است

سید مذکور فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری یاسوج اکنون هواداران زیادی در مرکز استان و در مناطق دیگر دارد و به نوعی پرچمدار ورزش مرکز استان است.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: این تیم در طول چند سال گذشته هواداران زیادی را جذب کرده و نمی‌توان شهر یاسوج را روزی بدون این تیم تصور کرد.

وی رشد علاقه‌مندی به رشته فوتبال در میان جوانان و نوجوانان یاسوجی را فزاینده دانست و گفت: بسیاری از آن‌ها اکنون به جای این که هوادار تیم‌های پایتخت‌نشین باشند، دل به تیم شهرداری بسته‌اند.

فرجی این موضوع را باعث ایجاد انتظار و توقع از مسئولان استانی دانست و گفت: اگر مسئولان ارشد نظام همواره نسبت به تهدیدات فرهنگی هشدار می‌دهند یکی از بهترین راه‌های مقابله با این تهدیدات تقویت ورزش است.

فرجی از لزوم رویکرد جدید و توجه بیشتر مسئولان استانی به این تیم گفت و افزود: متأسفانه گاهی دیده می‌شود که عده‌ای به جای کمک به این تیم، چوب لای چرخ آن می‌گذارند.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج این رویه را نوعی بی‌توجهی به جوانان و مردم‌گریزی دانست و گفت: در مقابل برخی دیگر از مسئولان و به خصوص استاندار جدید جناب آقای دکتر خادمی در مواردی به کمک تیم آمده‌اند که جای تقدیر دارد.

فرجی به دو نمونه از اقدامات استاندار برای حمایت از تیم اشاره کرد و افزود: در خصوص حضور نیروی انتظامی در روزهای مسابقه و همچنین رفع مشکل زمین تختی و اختلافاتی که برای بازی تیم شهرداری در آن وجود داشت، استاندار به ما کمک بزرگی کرد.

وی افزود: هر چند که کمک‌های استاندار به تیم شهرداری را خوب و ارزنده می‌دانیم اما انتظار داریم به دلیل بضاعت کم مجموعه شهرداری ترتیبی داده شود که سایر دستگاه‌ها نیز به کمک این مجموعه آمده و شهرداری را در راه کمک به ورزش استان و شهر یاسوج یاری دهند.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج به لزوم کمک نمایندگان مردم در مجلس اشاره کرد و گفت: نمایندگان با نفوذی که در مرکز دارند، خواهند توانست بخشی از مشکلات تیم را با رایزنی‌ها و پی‌گیری‌های خود برطرف کنند.

انتهای پیام/2571/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول