اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جواد شیرزاد:

غریبه‌ها به فکر بهره‌برداری از فوتبال انزلی و ملوان هستند

بازیکن فصل پیش ملوان بندر انزلی و کنونی نفت گچساران گفت: غریبه‌هایی که به فوتبال انزلی و ملوان چسبیده‌اند تنها به فکر بهره‌برداری از این فوتبال برای خودشان هستند و جالب این که چیزی از فوتبال نمی‌دانند.

غریبه‌ها به فکر بهره‌برداری از فوتبال انزلی و ملوان هستند

جواد شیرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از دلایل حضور خود در تیم فوتبال نفت گچساران گفت و با بیان این‌که به دلیل مشکلاتی که در انزلی بود به این تیم آمدم، اظهار کرد: در ابتدا نمی‌خواستم در هیچ تیمی بازی کنم اما برخی از دوستان پیشنهاد دادند که برای آرامش خاطر به تیم نفت و گاز گچساران بیایم.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: از گذشته با آقای ضیایی و کار او آشنایی داشتم و به دلیل این‌که در شهر خودم خیلی اذیت شده بودم این مجموعه سالم را پسندیدم و به فوتبال گچساران در لیگ دسته اول فوتبال کشور آمدم.

شیرزاد در پاسخ به این سؤال که تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تا چه اندازه برای حضور در لیگ برتر فوتبال کشور بضاعت دارد، خاطرنشان کرد: بحث بضاعت نیست بلکه قبل از هر چیز باید به انگیزه‌ها توجه کرد که من این انگیزه و روحیه را در بازیکنان تیم نفت برای لیگ برتری شدن می‌بینم.

بازیکن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ادامه گفت: در تیم فوتبال نفت اکنون همه ظرفیت‌ها برای مقابله با تیم‌های خوب و صدر جدولی وجود دارد و در این تیم ترکیبی از جوانان با انگیزه و با تجربه‌ها به همراه کادر فنی فهیم می‌توانند روزهای خوب و بزرگ را برای آن رقم زنند.

شیرزاد از فینال زودرس میان تیم‌های اول و دوم جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت و با بیان این‌که بازی حساسی در مقابل تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر داریم، تصریح کرد: در خط دفاعی تیم ما بازیکنان خوبی دارد که فکر نمی‌کنم در این خط مشکلی وجود داشته باشد.

وی از حضور بازیکنان با تجربه‌ای همچون علی مولایی و همچنین روح‌الله سلطانی در این تیم گفت و یادآور شد: این تیم در بازی‌های آینده بیشتر با هم هماهنگ خواهند شد و در بازی‌هایی که پیش رو داریم به این هماهنگی بیشتر پی خواهید برد.

شیرزاد، امکانات تیم فوتبال نفت گچساران از نظر سخت‌افزاری را خوب و رضایت‌بخش دانست و با بیان این‌که از نظر بازیکن هم کمبودی در تیم احساس نمی‌شود، عنوان کرد: در این مدت 15 یا 20 روزی که در اردوی تیم بوده‌ام به انگیزه بالای بازیکنان پی برده‌ام.

بازیکن سابق ملوان و اهل انزلی تیم فوتبال نفت گچساران در ادامه اظهارات خود به مشکلاتی که در فوتبال انزلی در طول چند سال اخیر رخ داده اشاره کرد و گفت: در فوتبال انزلی اکنون هیچ چیز سر جای خودش نیست.

شیرزاد افزود: من هیچ‌گاه با اسم ملوان مشکلی نداشته‌ام و خود را یک ملوانی به تمام عیار می‌دانم اما برخی به اسم ملوان در حال بهره‌برداری از این تیم هستند.

وی گفت: امیدوارم که روزی ملوان به دست آدم‌هایی بیفتد که عاشق ملوان هستند و این تیم از این وضعیت نامناسب رها شود.

این بازیکن اهل انزلی تصریح کرد: مشکل ملوان غریبه‌هایی هستند که به این فوتبال چسبیده‌اند و اهل فوتبال نیستند و تنها به فکر بهره‌برداری از آن بوده و ملوانی‌های اصیل همچون صالح‌نیا، احمدزاده و پورغلامی و دیگر بزرگان فوتبال انزلی را کنار گذاشته‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا پیشکسوتان در فوتبال انزلی به مانند گذشته‌ها آن‌چنان مورد احترام قرار نمی‌گیرند و از فوتبال کنار گذاشته شده‌اند، تأکید کرد: وضعیت در فوتبال این‌گونه شده که همه ما بیشتر نکات منفی را مورد توجه قرار می‌دهیم و نکات مثبت را به فراموشی سپرده‌ایم ولی آرزو دارم که در آینده ملوان به گذشته خود برگردد.

انتهای پیام/2571/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول