اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم هیئت هندبال آمل:

حفظ سهمیه لیگ مهم‌ترین هدف هندبال آمل است

مدیر تیم هیئت هندبال آمل از تلاش برای حفظ سهمیه لیگ دسته یک هندبال به عنوان مهم‌ترین هدف هندبالیست‌های این شهرستان خبر داد.

حفظ سهمیه لیگ مهم‌ترین هدف هندبال آمل است

حسن علمباز  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: دور رفت لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور به کار خود پایان داد و تیم‌ها پس از دو هفته استراحت جمعه آینده کار خود را از سر می‌گیرند.

مدیر تیم هیئت هندبال آمل با اعلام اینکه بدون داشتن اسپانسر با مشکلات مالی روبه‌رو هستیم، اذعان داشت: تاکنون پس از سه هفته در کارنامه خود یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست را داریم.

وی با اشاره به اینکه در هفته سوم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) هیئت هندبال آمل تنها نماینده شمال کشور با نتیجه 29 بر 23 از سد زنجان گذشت، گفت: امسال برای سومین سال پیاپی در این مرحله از عرصه حرفه‌ای هندبال کشور تیمداری می‌کنیم.

علمباز با اشاره به اینکه از سه دیدار گذشته‌مان دو دیدار خانگی بود، گفت: با هدایت قابوس اسماعیلی توانستیم در دیدار نخست مقابل سازمان همیاری ارومیه به تساوی خانگی دست پیدا کنیم ولی در دیدار هفته دوم مقابل شهرداری تبریز که از تیم‌های قدرتمند محسوب می‌شود با نتیجه 36 بر 23 تن به شکست دادیم.

مدیر تیم هیئت هندبال آمل با تاکید بر اینکه نیم فصل دوم لیگ دسته یک هندبال کشور از روز جمعه 20 دی از سرگیری می‌شود، ادامه داد: در دیداری خارج خانه باید مقابل تیم سازمان همیاری ارومیه صف‌آرایی کنیم که پیروزی مقابل این تیم دور از دسترس نیست.

به گزارش فارس، لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور امسال در سه منطقه دنبال ‌شده که در منطقه شمال، هیئت هندبال آمل، سازمان همیاری ارومیه و شهرداری تبریز در یک گروه جای دارند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول