اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره عکس بسیج عنوان کرد

23 برگزیده‌ جشنواره دوسالانه عکس بسیج تجلیل می‌شوند

دبیر جشنواره دوسالانه کشوری عکس بسیج گفت: در آیین اختتامیه جشنواره دوسالانه کشوری عکس بسیج از 23 برگزیده، خانواده شهید و پیشکسوت تجلیل می‌شود.

23 برگزیده‌ جشنواره دوسالانه عکس بسیج تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیدعباس میرهاشمی شامگاه شنبه در نشست خبری دومین جشنواره دوسالانه کشوری عکس بسیج اظهار داشت: این جشنواره با هدف حفظ انسجام عکاسان حوزه بسیج و مقاومت، استعدادیابی و ایجاد ارتباط و تعامل عکاسان فعال در این حوزه برگزار شده است.

وی افزود: بعد از اعلام فراخوان و آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره‌های استانی در سراسر کشور برگزار شد و نفرات برتر استانی معرفی و نمایشگاه‌ها نیز برپا شد.

میرهاشمی موضوع جشنواره عکس بسیج را سبک زندگی ایرانی و اسلامی و فعالیت‌های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان عنوان کرد و ابراز داشت: طی سفر سه روزه عکاسان به استان کرمان، شش گروه در مسیرهای کرمان، ماهان، راین، مس سرچشمه، شهداد و بم به عکاسی پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: 100 نفر از عکاسان در این اردوها شرکت داشتند که امشب به داوری عکس‌های گرفته شده می‌پردازند.

میرهاشمی گفت: امروز نیز کارگاه‌های تخصصی با حضور حسن قائدی با موضوع عکاسی در بحران و فاطمه بهبودی با موضوع عکاسی از طرح تا تولید برگزار شد.

دبیر جشنواره دوسالانه عکس بسیج اظهار داشت: فردا یکشنبه 15 دی ماه عکاسان با حضور در گلزار شهدا و گلباران قبور مطهر شهیدان با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان می‌کنند.

وی با اشاره به گشایش نمایشگاه دوسالانه کشوری عکس بسیج ساعت 10 صبح یکشنبه 15 دی ماه در موزه هنرهای معاصر کرمان بیان داشت: 81 اثر در این نمایشگاه ارائه شده که 48 با موضوع سبک زندگی و 33 اثر با موضوع فعالیت‌های بسیج است.

میرهاشمی افزود: سه پروژه نیز با موضوع مقاومت در حاشیه نمایشگاه کار شده که شامل سرداران روستا، مادران انتظار و شرایط بحران سوریه است.

وی عنوان کرد: آیین تجلیل از برگزیدگان نیز ساعت 14 و 30 دقیقه یکشنبه 15 دی ماه در تالار برق کرمان برگزار می‌شود و از دو عکاس پیشکسوت، سه خانواده شهید، 12 عکاس برتر و شش عکاس حاضر در اردوهای جشنواره تجلیل می‌شود.

میرهاشمی گفت: در مجموع 13 هزار و 200 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که 65 درصد آثار در حوزه سبک زندگی ایرانی و اسلامی و 35 درصد در موضوع فعالیت‌های فردی اجتماعی بسیح و بسیجیان است.

دبیر جشنواره دوسالانه عکس بسیج ابراز داشت: استان‌های آذربایجان و اصفهان بیشترین تعداد آثار ارسالی به جشنواره دوسالانه عکس بسیج را داشتند.

انتهای پیام/80017/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول