اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره آموزش و پرورش عشایر چهارمحال و بختیاری خبر داد

توزیع سوخت زمستانی بین مدارس عشایری چهارمحال و بختیاری

سرپرست اداره آموزش و پرورش عشایر چهارمحال و بختیاری از توزیع مقادیری پوشاک، لوازم‌التحریر، موکت و سوخت زمستانی بین مدارس عشایری کوچروی استان خبر داد.

توزیع سوخت زمستانی بین مدارس عشایری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، میلاد جلیل پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزشی این شهرستان اظهار کرد: در بازدید از مدارس کوچروی استان، مقادیری پوشاک، لوازم‌التحریر، سوخت زمستانی و موکت برای رفاه فراگیران به منظور اقامه نماز در بین مدارس عشایری کوچرو توزیع شد.

وی افزود: کمک به وضعیت اقتصادی دانش‌آموزان و ایجاد انگیزه و روحیه خودباوری در بین فراگیران از اهداف اصلی اجرای این برنامه بود.

سرپرست اداره آموزش و پرورش عشایر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دیدار با دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی و آشنایی با مسایل و مشکلات آنان از نزدیک و بررسی تهدیدها و فرصت‌های فراروی این مدارس از دیگر اهداف این طرح به شمار می‎رود.

وی سعی و تلاش فرهنگیان در این منطقه را جهاد در راه خدا دانست و گفت: تلاش در راستای اجرایی شدن برنامه‌های مختص مدارس کوچرو از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش عشایری استان است.

جلیل تعداد مدارس عشایری استان را 155 باب اعلام کرد و گفت: در حال حاضر افزون بر 6 هزار و 812 دانش‌آموز در این مدارس در قالب 426 کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/68001/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول