اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

مدیران از بخشی‌نگری و انجام اقدامات جزیره‌ای پرهیز کنند

فرماندار جم گفت: مدیران از بخشی‌نگری و انجام اقدامات جزیره‌ای پرهیز کنند.

مدیران از بخشی‌نگری و انجام اقدامات جزیره‌ای پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرسول زارع عصر امروز در نشست مسئولان جم اظهار داشت: خدمت به مردم باید سرلوحه امور مسئولان باشد و همه باید در این مسیر گام بردارند.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات مورد تاکید قرار دارد و همه باید کاری کنیم که رضایت خاطر مردم را فراهم سازیم.

فرماندار شهرستان جم به لزوم تعامل و همکاری بین ادارات تأکید کرد و یادآور شد: ادارات به عنوان عناصر سیستم مدیریتی شهرستان بوده و باید از بخشی‌نگری و انجام اقدامات جزیره‌ای پرهیز کنند.

زارع تاکید کرد: مسئولین با رعایت اصل قانون‌مداری، هماهنگی و تعامل، در انجام وظایف در روند خدمت رسانی به مردم تسریع کنند و نباید لحظه‌ای کم‌کاری شود.

فرماندار جم خاطر نشان ساخت: مناسبت‌های ماه صفر از اهمیت ویژه‌ای برای تمام مسلمانان جهان برخوردار بوده که لازم است در این ایام مردم عشق و ارادت خالصانه خود را نسبت به پیامبر بزرگوار اسلام (ص)نشان دهند.

وی اضافه کرد: تمام تلاش مسئولان باید برای برگزاری عزاداری مردمی باشد و سعی همگان بر این است تا از مظلومیت پیامبر اکرم(ص) دفاع شود و همانطور که برنامه‌های بزرگ برای فرزندان خاتم انبیا(ص) برگزار می‌شود برای روز 28 صفر نیز عزاداری عظیمی داشته باشیم، چرا که سعی دشمنان اسلام در از بین بردن نام و یاد پیامبر اکرم(ص) تمام نشدنی است.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول