اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرماندار صورت گرفت

بازدید از شهرک‌ صنعتی تویسرکان با هدف رفع مشکلات

فرماندار تویسرکان به منظور بررسی، پیگیری و رفع مشکلات پیش رو، برخی از شرکت‌های صنعتی تویسرکان را مورد بازدید قرار داد.

بازدید از شهرک‌ صنعتی تویسرکان با هدف رفع مشکلات

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، عصر امروز فرماندار تویسرکان همراه با اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری از کارخانه‌های فاران شیمی، پارت شیمی، هوبره، نگین شانه، لطیف گستر، سیم و کابل سرکان به منظور بررسی، پیگیری و رفع مشکلات شرکت‌های صنعتی بازدید کرد.

فرماندار تویسرکان در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان در باره برخی این شرکت‌های صنعتی اظهار کرد: شرکت فاران شیمی در شهرک صنعتی تویسرکان در تولید دارو فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت فاران شیمی یکی از  کارخانه‌های‌ مطرح کشور در تولید دارو است، افزود: این شرکت هم‌اکنون ضمن تولید قرص ترک اعتیاد، داروی مورد نیاز افراد دیالیزی را نیز با کیفیت بالا تولید می‌کند.

فرماندار تویسرکان با اشاره به فعالیت شرکت سیم و کابل سرکان در شهرک صنعتی شماره یک تویسرکان، گفت: این شرکت در بحث سرمایه در گردش مشکل دارد که با دادن فرصت زمان از سوی بانک‌ها برای پرداخت اقساط کمک زیادی به این شرکت در ارائه خدمات خواهد شد.

وی افزود: در صورت ارائه تسهیلات، این شرکت می‌تواند در سه شفیت کار کند و ضمن ایجاد اشتغال برای افراد زیادی، تولید بالایی داشته باشد.

فرماندار تویسرکان از شرکت هوبره با فعالیت خشک‌سازی و بسته‌بندی انواع سبزیجات سخن گفت و خاطرنشان کرد: پودر و خلال قارچ در کارخانه هوبره تویسرکان به بازار عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: در صورت پرداخت تسهیلات شرکت هوبره ظرفیت پذیرش تولیدات قارچ خارج از استان برای تبدیل به پودر را دارد و می‌تواند تولیدات خود را به کشورهای همسایه صادر کند.

شرکائی از پارت شیمی به عنوان یکی دیگر از کارخانه‌های مورد بازدید نام برد و خاطرنشان کرد: کارخانه پارت شیمی از پوست خشک گردو، هسته آلو، هلو، زردآلو.. کربن اکتیو تولید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 10 نفر مستقیم و 30 نفر غیر مستقیم در این کارخانه فعالیت دارند، ابراز کرد: پارت شیمی به یک میلیارد تومان سرمایه در گردش نیاز دارد که در صورت تأمین، برای 30 نفر مستقیم و 100 تا 150 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه کربن اکتیو در صنایع مختلف به ویژه حفاری شرکت نفت کاربرد دارد، گفت: شرکت پارت شیمی با استفاده بهینه از مواد زاید محصولات اصلی تویسرکان در این راستا گام بزرگی برداشته که نیازمند توجه ویژه مسئولان امر است.

وی نگین شانه را یکی دیگر از کارخانه‌های فعال در تویسرکان عنوان کرد و افزود: نگین شانه در خصوص تولید شانه تخم مرغ فعالیت دارد که این شرکت نیز نیاز به تنفس برای پرداخت اقساط خود دارد.

شرکائی با تاکید بر اینکه بیشترین مرغداری گوشتی و تخم‌مرغ استان همدان در شهرستان تویسرکان وجود دارد، گفت: با وجود وضعیت اعتباری، امروز بیشتر کارخانه‌های شهرک صنعتی تویسرکان فعال هستند که با پرداخت تسهیلات ضمن ایجاد اشتغال، در بخش تولید کشور نیز نقش حائز اهمیتی را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/89010/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول