اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج صورت گرفت

ذخیره‌سازی 3400 تن نمک صنعتی در کرج

سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج برای ایجاد آمادگی جهت عملیات زمستانی در روزهای بارندگی و لغزندگی معابر نسبت به توزیع و تحویل 3 هزار و 400 تن نمک کریستال صنعتی در مناطق 12گانه شهر به منظور دپو و ذخیره‌سازی اقدام کرد.

ذخیره‌سازی 3400 تن نمک صنعتی در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، همه ساله با فرا رسیدن فصول سرد سال و احتمال بارش برف و باران و مشکلات احتمالی که برای شهروندان و تردد آنها در معابر اصلی و فرعی شهر ایجاد می‌شود، مجموعه اقداماتی با عنوان «عملیات زمستانی» برای بالا بردن آمادگی تیم‌های عملیاتی جهت امدادرسانی در دستور کار قرار می‌گیرد که خرید و ذخیره نمک، ماسه و شن یکی از آنهاست.

سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج از جمله بخش‌های مدیریت شهری است که در اجرای عملیات زمستانی نقش محوری دارد و با تزریق ناوگان موتوری به مناطق 12‌گانه، عمده نیازهای آن‌ها به تجهیزات را تأمین می‌کند.

در همین راستا، دفتر مشارکت‌های این سازمان خدمت‌رسان طی روزهای گذشته نسبت به تامین و تحویل نمک کریستال و صنعتی و دپوی آن در مناطق شهرداری کرج اقدام کرد.

بر این اساس، با توجه به آغاز فصل سرما و احتمال بارش برف و یخبندان سازمان خدمات موتوری پس از خرید و تامین نمک مورد نیاز در عرض یک هفته مقدار 3 هزار و 400 تن نمک خریداری شده را به مناطق 12گانه شهرداری تحویل داد.

خرید نمک همه‌ساله برای سهولت در رفت و آمد شهروندان هنگام یخبندان و بارش برف قبل از فصل زمستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول