اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان فناوری اطلاعات شهرداری شیراز صورت گرفت

اجرای بیش از 30 طرح عملی و پژوهشی در شیراز

مدیرعامل فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز گفت: این سازمان از دو سال گذشته تاکنون اقدام به تهیه و اجرای بیش از 30 طرح پژوهشی و علمی کرده است.

اجرای بیش از 30 طرح عملی و پژوهشی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا حسینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح‌ها شامل آموزش نیروی انسانی، تشکیل بانک‌های اطلاعاتی و سیستم‌های اتوماسیون اداری، ایجاد شبکه‌های داخلی، مکانیزه کردن سیستم‌های موجود و مورد نیاز شهرداری از قبیل حقوق و دستمزد و امور کارکنان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای سیستم جامع مالی و درآمد و سیستم عوارض خودرو، تحقیق و پژوهش و کسب آخرین دستاوردهای علمی و تجربی در زمینه فناوری اطلاعات، ایجاد بسترهای مناسب و زیرساخت‌های متناسب در به کارگیری و استفاده از فناوری اطلاعات از دیگر فعالیت‌های این سازمان بوده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز تصریح کرد: مطالعه، طراحی و اجرای طرح جامع فیبر نوری خدمات شهری شیراز، اجرای فازهای 2 و 3 فیبرنوری، مطالعه و تهیه اسناد مناقصات فازهای 4 و 5 فیبر نوری و بررسی فاز 6، تفاهم‌نامه تعامل و همکاری با اپراتور سوم رایتل و بازنگری و تصویب چارت سازمانی و شرح وظایف احراز پست از دیگر اقدامات سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری شیراز بوده است.

حسینی بیان داشت: بازنگری طرح جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات ictmasterplan، استقرار سیستم مدیریت کیفیت شامل 2008:iso9001، نظام آراستگی 5s،تهیه و تصویب اساسنامه جدید سازمان، ایجاد شبکه محلی از 21 شبکه در سال 1390 به 24 شبکه در سال 1391، از دیگر اقدامات بوده است.

این مسئول همچنین راه‌اندازی نرم‌افزار عوارض خودروی سازمان در شهرهای استان فارس و گسترش آن‌ها به کلان‌شهرهای اصفهان و رشت و پیشنهاد توسعه به شهرهای استان گیلان و اصفهان، طراحی و اقدام به ساخت دیتاسنتر شهرداری را از دیگر کارهای صورت گرفته در این سازمان برشمرد و ادامه داد: ارتقا و بهینه‌سازی اتاق‌های سرور شهرداری شیراز و پروژه تعییر ساختار سخت‌افزاری thinclient یا مطالعه موردی سازمان فاوا شهرداری شیراز و بهره‌برداری از سیستم تردد کارکنان اثر انگشتی نیز قسمتی دیگر از فعالیت‌های انجام شده از سوی این سازمان بوده است.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول