اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بزرگواری تاکید کرد

لزوم نهادینه کردن فرهنگ کتاب‌خوانی در کهگیلویه و بویراحمد

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد بر نهادینه کردن فرهنگ کتاب‌خوانی در استان تاکید کرد.

لزوم نهادینه کردن فرهنگ کتاب‌خوانی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب یاسوج با تاکید بر فرهنگ‌سازی کتاب‌خوانی در سطح جامعه اظهار کرد: به عنوان مسئول وظیفه داریم در راستای فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی تلاش کنیم و برنامه‌های لازم در این خصوص را ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم از برگزاری چنین برنامه‌ها و نمایشگاهی حمایت خود را اعلام می‌دارم و همگان باید وظیفه خود بدانند که در راستای فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی و فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی حرکت کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاهی و فرهنگ‌سازی آن باعث بالا رفتن اطلاعات و معلومات عمومی مردم می‌شود، گفت: انتظار می‌رود فرهنگ کتاب‌خوانی در سطح استان تقویت شود و به عنوان خدمت‌گذار مردم از برگزاری نمایشگاه و این رخداد بزرگ فرهنگی در استان حمایت کنیم.

بزرگواری ضمن تاکید مجدد بر تقویت فرهنگ کتاب‌خوانی در سطح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از کلیه کسانی که دستی بر فرهنگ‌سازی کتابخوانی دارند تشکر و قدردانی می‌کنیم و امیدواریم با برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب بتوان فرهنگ کتابخوانی را تقویت و افزایش داد.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی بر فرهنگ‌سازی کتاب‌خوانی به صورت عملی تاکید کرد و گفت: با نهادینه کردن این مهم در سطح جامعه می‌توان میزان مطالعه و کتاب‌خوانی در استان را افزایش داد.

این مسئول با بیان اینکه در نمایشگاه از حوزه‌های مختلف کتاب یافت می‌شود، گفت: با خرید کتاب و مطالعه صحیح آن می‌توان در زمینه‌های مختلف معلومات داشته باشیم و با ورود به محافل و مجالس در خصوص موضوعات مختلف اظهار نظر کرد.

بزرگواری ادامه داد: در نمایشگاه بزرگ یاسوج این‌طور نیست که صرفاً نمایشگاه مختص حوزه دین و مذهب باشد در این نمایشگاه همه نوع کتاب و علم در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف و گوناگون وجود دارد که انتظار می‌رود با اطلاع‌رسانی ترغیب شهروندان برای خرید کتاب افزایش یابد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ پاکی نسبت به اهل‌بیت‌ (ع) دارند انتظار می‌رود فرهنگ عملی کتاب‌خوانی در سطح جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/82011/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول