اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر ارشاد صورت می‌گیرد

گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فارس

عصر امروز با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان فارس در شیراز گشایش می‌یابد.

گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، آیین گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فارس امروز، 14 دی ماه جاری‌‌ با حضور عباس صالحی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب استان فارس برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 15:30 در سالن ملاصدرا نمایشگاه برگزار می‌شود.

احمدرضا نداف با تصریح اینکه در این نمایشگاه از نهج‌‌البلاغه به خط آیت‌الله ارسنجانی رونمایی می‌شود، افزود: سخنرانان ویژه‌ای در این آیین به سخنرانی می‌پردازند.

وی با یادآوری اینکه در این نمایشگاه نزدیک به یک‌هزار ناشر حضور دارند، گفت: 700 ناشر رسمی و 300 نمایندگی ناشرهای کشوری در این نمایشگاه دارای غرفه هستند ضمن اینکه 40 غرفه نیز به نمایندگی‌های ناشران خارجی اختصاص یافته است.

معاون فرهنگی مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فارس از ساعت 10 صبح امروز آماده ارائه خدمت به شهروندان این استان شده است اما آیین گشایش بعد از ظهر برگزار می‌شود.

وی، از توزیع 750 میلیون تومان بن خرید کتاب در نمایشگاه دوازدهم خبر داد و ادامه داد: نحوه توزیع این بن‌ها به‌گونه‌ای است که افراد عادی 20 هزار تومان، تا مقطع لیسانس 30 هزار تومان و از لیسانس به بالا ‌40 هزار تومان بن توزیع می‌شود.

این مقام فرهنگی خاطرنشان کرد: سهم دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، سازمان‌ها و نهادها 10 درصد این مبلغ است.

معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در پایان گفت: در سالن بهار، کتاب‌های دانشگاهی، سالن سرو کتاب‌های مذهبی، تاریخ اسلامی و حوزوی، در سالن نرگس کتاب‌های کودک و نوجوان، در سالن ملاصدرا ناشران خارجی و کتاب‌های هنری و سالن حافظ به کتاب‌های عمومی، کمک درسی و سیاسی و اجتماعی اختصاص یافته است.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فارس از امروز 14 تا 20 دی‌‌ برپا می‌شود.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول