اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

جمع‌آوری 993 میلیون ریال صدقه از صندوق‌های کمیته امداد چرام

رئیس کمیته امداد چرام گفت: در 9 ماه امسال، مبلغ 993 میلیون ریال صدقه از صندوق‌های صدقات این شهرستان جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 993 میلیون ریال صدقه از صندوق‌های کمیته امداد چرام

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار کرد: طی 9 ماه سال‌جاری مبلغ 993 میلیون ریال صدقه از صندوق‌های صدقات این شهرستان جمع‌آوری شده است.

وی عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی در راستای توسعه مشارکت‌های مردمی و جذب کمک‌های خیرین و نیکوکاران خداجوی این شهرستان طرح‌های مشارکتی متفاوتی را اجرا می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام افزود: طرح جمع‌آوری صدقاتی یکی از طرح‌های مشارکتی کمیته امداد امام خمینی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این شهرستان 6 هزار و 420 صندوق کوچک و 84 صندوق بزرگ و 18 صندوق متوسط توزیع و یا نصب شده که در بالا رفتن سطح مشارکت‌های مردمی نقش مهمی را دارا است.

مظاهری خاطرنشان کرد: میزان صدقات در 9 ماه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از 30 درصد افزایش برخوردار است و این افزایش در مرحله اول نشانگر ایمان و اعتقاد مردم به مقدسات الهی و در مرحله دوم اعتماد صمیمانه آنان به کمیته امداد امام خمینی است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی چرام با نصب صندوق‌های صدقات بزرگ در سطح شهر و روستاها و توزیع صندوق‌های متوسط در ادارات و صندوق کوچک در منازل مردم نوع‌دوست باعث شده که کمک‌های مردمی روز به روز افزایش یابد.

این مسئول با بیان اینکه جمع‌‌آوری صدقات یکی از عمده طرح‌‌های اجرایی کمیته امداد امام خمینی است که به صورت مستمر در طول سال اجرا می‌‌شود، عنوان کرد: جمع‌آوری صدقات در راستای محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی چرام ضمن تقدیر و تشکر از مردم خیر و نیکوکار خواست تا در جهت رفع مشکلات محرومین و نیازمندان بر مشارکت و مساعدت‌های خود بیفزایند.

انتهای پیام/82002/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول