اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مصاف هفته چهاردهم

داوران مسابقه فوتسال ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه معرفی شدند

کمیته داوران اسامی داوران دیدار تیم‌های ماهان تندیس صبای قم و شهرداری ساوه در هفته اول از دور برگشت لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد.

داوران مسابقه فوتسال ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت‌‌کننده در دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه در هفته نخست از دور برگشت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد تا ماهان تندیس در تلاش برای کسب ششمین برد این فصل و سومین پیروزی خود در خانه حریفان برابر رقیب ساوه‌ای صف‌آرایی کند.

در حالی که نخستین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور فردا جمعه سیزدهم دی ماه با برگزاری هفت بازی در شهرهای مختلف برگزار می‌شود، تیم فوتسال ماهان تندیس قم قرار است در هفتمین دیدار خارج از خانه خود مقابل تیم فوتسال شهرداری ساوه قرار بگیرد.

دیدار ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه از نخستین هفته لیگ بر‌تر فوتسال از ساعت 16 عصر فردا جمعه به میزبانی تیم شهرداری ساوه در سالن فجر این شهر برگزار می‌شود و این در حالی است که قضاوت این مسابقه را حسین شاهمرادی به عنوان داور اول بر عهده دارد.

داور اول این مسابقه حساس بین تیم‌های نهم و یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را محمدعلی ترحمی به عنوان داور دوم همراهی می‌کند، همچنین مرتضی جانبکلو به عنوان داور ذخیره انجام وظیفه خواهد کرد و علی کشایی به عنوان وقت‌نگهدار دیگر عضو تیم داوری این مسابقه معرفی شده است.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتسال ماهان تندیس قم با کسب 16 امتیاز در مکان نهم جدول ایستاده است، زیرا ماهان تندیس قم از 13 بازی قبل خود پنج پیروزی مقابل تیم‌های فوتسال شهرداری ساوه، زمزم اصفهان، هلال احمر آذربایجان شرقی، عملیات غیرصنعتی ماهشهر و راه‌ ساری در کارنامه دارد و به غیر از هفت باخت این فصل، با تیم تاسیسات دریایی تهران مساوی کرده است.

از سوی دیگر تیم فوتسال شهرداری ساوه که امسال با سیدمهدی ابطحی یکی از مربیان با تجربه فوتسال کشورمان در بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور پیدا کرده است از 13 بازی قبل خود 9 امتیاز در کارنامه دارد و هم‌اکنون در مکان یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

این در حالی است که در هفته نخست از دور برگشت مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور علاوه بر دیدار ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه، بازی‌های بسیار حساس دیگری نیز برگزار می‌شود که نتیجه این بازی و دیگر دیدارها نقش تعیین‌کننده‌ای در وضعیت تیم‌های بالا و پائین جدول دارد.

جمعه 13/10/92 ساعت 16:00

راه ساری ـ فرش آرا مشهد ـ سالن سیدرسول حسینی شهر ساری

هلال احمر تبریز ـ دبیری تبریز ـ سالن شهید پورشریفی تبریز

زمزم اصفهان ـ گیتی‌پسند اصفهان ـ سالن پیروزی اصفهان

شهرداری ساوه ـ ماهان تندیس قم ـ سالن فجر ساوه

شرکت ملی و حفاری ایران ـ پتروشیمی ماهشهر ـ سالن نفت اهواز

شهید منصوری قرچک ـ میثاق تهران ـ سالن هفتم تیر قرچک

تاسیسات دریایی ایران ـ شهرداری تبریز ـ سالن دستگردی تهران

انتهای پیام/78002/غ40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول