اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به بهانه قهرمانی دریانوردان بوشهر در لیگ برتر فوتبال ساحلی

دریانوردان؛ از کوچه پس کوچه‌های صلح‌آباد تا بلندای فوتبال ایران

حضور پرافتخار تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر در فوتبال ساحلی ایران نشان از لیاقت و شایستگی فوتبال این دیار داشت، تیمی که با همتی بلند از کوچه پس کوچه‌های صلح‌آباد (محله قدیمی بوشهر) خود را به بلندترین قله فوتبال ایران رساند.

دریانوردان؛ از کوچه پس کوچه‌های صلح‌آباد تا بلندای فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حضور موفقیت‌آمیز این عزیزان بیش از هر چیز دیگر مدیون تلاش کادر فنی و بازیکنان بی‌ادعای این تیم و بخصوص پیگیری‌های دلسوزانه برادران طبیب‌نژاد است که بدون هیچ‌گونه چشمداشتی این تیم را در سخت‌ترین شرایط تنها نگذاشتند و در برابر تیم‌های متمول و تا دندان مسلح کشور با قدرت عرض اندام کردند.

هرچند این موفقیت اتفاق تازه‌ای برای این تیم نبود، بلکه این تیم ششمین فینال خود را فوتبال ساحلی در سال‌های اخیر تجربه کرد، اما با همه این اوصاف در این تیم و این باشگاه مشخصاتی وجود دارد که باید برای دیگر باشگاه‌های استان نیز باید الگو قرار گیرد.

همانطور که می‌دانیم اقدام بجا و شایسته منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در حمایت از تیم دریانوردان در فینال رقابت‌ها انجام شد و تا قبل از آن مسئولان، کادر فنی و بازیکنان دریانوردان با مشکلات خاصی دست و پنجه نرم کردند، اما لحظه‌ای پا پس نکشیدند تا به سرمنزل مقصود برسند.

اما آنچه بیش از هر چیز در این تیم عیان بود این بود که در این تیم و باشگاه هیچ‌کس برای کسب شهرت و پست و مقام تلاش نمی‌کرد، هیچ شخصی از نردبان این تیم برای رسیدن به منافع شخصی خود استفاده نکرد و نه ملکی بود و نه مالکی و همه هدفی مشترک و همان حضور در فینال و فقط قهرمانی و سربلندی این تیم داشتند، این پیروزی بزرگ گوارای وجود همه کسانی باشد که مخلصانه در راه موفقیت دریانوردان گام برداشتند.

تداوم حمایت از این تیم دریانوردان بوشهر که این روزها نام پارس جنوبی با خود یدک می‌کشد می‌تواند بوشهر را به پایگاه اصلی فوتبال ساحلی کشور تبدیل کند و حتی با برنامه‌ریزی مناسب و استعدادیابی، فوتبال ساحلی را به عنوان یک رشته بومی معرفی کرد.

در آخر باید باید گفت حضور مهدی صالحی‌زاده همکار رسانه‌ای و مربی تیم دریانوردان که چند مدتی است با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند، در روز فینال در کنار این تیم را به فال نیک می‌گیریم، این مربی زحمتکش سالهاست در کنار برادران طبیب‌نژاد برای موفقیت دریانوردان بوشهر تلاش می‌کند، برای این دوست عزیز آرزوی سلامتی روزافزون داریم.

عبدالرضا کللی

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول