اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس تاکید کرد

لزوم ایجاد صنایع تبدیلی خرما در دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس بر لزوم ایجاد صنایع تبدیلی خرما در دشتستان تاکید کرد.

لزوم ایجاد صنایع تبدیلی خرما در دشتستان

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در کشاورزی است و توجه به کشاورزان و حمایت و پشتیبانی از این عزیزان موجبات رشد و پیشرفت این قشر را فراهم می‌کند.

وی افزود: تامین به موقع آب از دغدغه‌های همیشگی کشاورزان دشتستان است و از شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر انتظار داریم در تامین آب به موقع برای کشاورزان اقدامات لازم را انجام دهد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس خاطرنشان کرد: دشتستان قطب خرمای کشور است و با وجود تولیدات فراوان و باکیفیت همواره در فروش محصولات تولیدی نخلداران با مشکلات دیده‌ای مواجه هستیم.

موسوی‌نژاد بر لزوم ایجاد صنایع تبدیلی خرما در دشتستان تاکید کرد و یادآور شد: با راه‌اندازی و فعالیت این صنایع تبدیلی، تولیدکنندگان خرمای دشتستان دغدغه فروش محصولات را ندارند و قیمت محصول نیز بالاتر خواهد رفت.

وی با انتقاد از بالا رفتن قیمت آب‌بهای نخیلات در دشتستان گفت: افزایش 68 درصدی آب‌بهای نخیلات مورد انتقاد اکثر تولیدکنندگان خرما قرار گرفته و وضعیت معیشتی آنها را تحت تاثیر قرار داده است که از مسئولان انتظار داریم راهکاری اساسی برای غلبه بر این مشکل پیدا کنند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: از همه انرژی و پتانسیل موجود برای رفع مشکلات نخلداران استفاده می‌کنیم و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

وی افزود: توسعه صنایع بسته‌بندی در حوزه خرما نیز مورد تاکید قرار دارد و برای این مهم برنامه‌ریزی کرده‌ایم که امیدواریم نتیجه مطلوبی در بر داشته باشد.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول