اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ورامین:

فتنه‌گران به ارزش‌های اسلامی توهین کردند

امام جمعه ورامین با اشاره به حماسه 9 دی گفت: فتنه‌گران به ارزش‌های اسلامی توهین کردند.

فتنه‌گران به ارزش‌های اسلامی توهین کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه ورامین با تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول و ولادت با سعادت پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد (ص) بیان کرد: ماه ربیع‌الاول بهار ماه‌هاست و هفته وحدت نیز نمادی از میثاق بیشتر مسلمانان جهان با یکدیگر و استواری پیمان‌هاست.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین اظهار داشت: اول ماه ربیع‌الاول آغاز هجرت پیامبر اکرم (ص) از مکه به مدینه بوده و همچنین لیلةالمبیت شبی که هجرت امیر برای حفظ جان رسول اکرم (ص) در بستر آن حضرت خوابیدند که اوج فداکاری و جانفشانی حضرت امیر (ع) است و هیچ کدام از اصحاب آن حضرت چنین ویژگی را ندارند این موضوع نیز در ربیع‌الاول اتفاق افتاده است.

وقف مدیریت درست اموال است

امام جمعه ورامین با گرامیداشت هفته وقف گفت:‌ وقف مدیریت درست اموال حتی بعد از فوت است که می‌تواند یک فرد مال و اموال خود را در کارهای عام‌المنفعه هزینه کند تا در دنیای آخرت نیز از ثمره آن بهره بگیرد.

وی وقف را در مکتب اسلام حسنه جاریه و امتیازی بزرگ نسبت به سایر اعمال بیان کرد و افزود: انسان با این حسنه جاریه در حقیقت برای روز قیامت خود توشه‌ای بر می‌دارد و ثواب و نیکی را مادام‌العمر برای حیات جاوید خود تضمین می‌کند به طوری که اگر انسان در زمان حیات خود اموال خود را در کار نیک به کار گیرد قطعاً ثواب آن نصیب او می‌شود.

بزرگ‌ترین فتنه برای جامعه اسلامی بی‌حجابی و بی‌عفتی است

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین با گرامیداشت 17 دی ماه سالروز اجرای طرح استعماری کشف حجاب توسط رضاخان جاهل و بی‌سواد اذعان داشت: این فرد که ابزار دست دشمن بود و سال‌ها بر این کشور حکمرانی کرد بدون توجه به عواقب کار فقط به صرف تقلید سعی کرد با سفر به اروپا و ترکیه سیمای ظاهری جامعه را تغییر دهد و به همین دلیل بعد از بازگشت از سفر با دو طرح پوشیدن کلاه‌های جدید برای مردان و کنار گذاشتن چادر و حجاب برای بانوان ادعا داشت که در مسیر پیشرفت و تمدن واقعی حرکت می‌کند به طوری که زیبایی شهر را در زنان بی‌عفت و متظاهر می‌دید.

آیت‌الله محمودی سخن پیامبر مکرم اسلام (ص) را که بزرگ‌ترین فتنه برای جامعه اسلامی بی‌حجابی و بی‌عفتی است، یادآور شد و اضافه کرد: دزدان حجاب و عفاف امروز با اشکال مختلف وارد میدان شدند تا حیا و حجاب را که نشان از عقلانیت، دین‌مداری و ایمان مردم است، بگیرند و به جای آن بی‌عفتی را رونق دهند.

مردم در نهم دی با فریاد ولایی خود، فتنه را به زباله‌دان تاریخ انداختند

امام جمعه ورامین با بیان اینکه مردم در یوم‌الله نهم دی ماه 88 با فریاد ولایی خود، نفاق و فتنه را به زباله‌دان تاریخ انداختند، تاکید کرد: فتنه‌گران در فتنه 88 با دروغ‌گویی به افکار عمومی و کپی‌برداری از انقلاب‌های رنگین در پی براندازی نظام بودند اما بصیرت سیاسی ملت بزرگ ایران و حرکت امت عاشورایی در 9 دی 88 با اقتدا به سالار شهیدان کربلا نشان داد ملت در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستاده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که 9 دی امسال را از سال‌های قبل متمایز کرده است برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پس از فتنه 88 است فتنه‌گران دنبال این بودند مردم در انتخابات شرکت نکنند اما حضور 73 درصدی مردم در انتخابات 24 خرداد 92 «نه» دیگری بود از مردم به سران فتنه و حامیان آنها و دروغ 88 آنها آشکارتر شد.

انتهای پیام/2462/ی40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول