اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

مردم نمی‏گذارند فتنه‏گران از نظام طلبکار شوند

امام جمعه سمنان گفت: مردم بزرگ ایران اسلامی هرگز نمی‏گذارند فتنه‏گران از نظام اسلامی طلبکار شوند.

مردم نمی‏گذارند فتنه‏گران از نظام طلبکار شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های نمازجمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم و مسئولان در میعادگاه نماز جمعه این شهر برگزار شد، با اشاره به پشت سر گذاشتن سالروز حماسه 9 دی، روز بصیرت اظهار کرد: 9 دی هرگز تمام نمی‏شود و مردم نمی‏گذارند این روز به فراموشی سپرده شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: سران فتنه امروز باید صریح‏تر و شفاف‏تر از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم کشورمان عذرخواهی کنند تا شاید تا حدودی جبران تمام مشکلاتی که درست کرده‏اند، بشود.

شاهچراغی ادامه داد: همه آنهایی که از دامان پرمحبت و باصفای نظام اسلامی دور شده‏اند، در برهه کنونی باید به سوی مردم بازگردند و جبران مافات کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم از فتنه‏گران و سردمداران فتنه دست‌بردار نیستند و در صورتی که آنها به اشتباه خود به طور صریح اعتراف نکنند، پاسخشان را در هر جایی که لازم باشد می‏دهند، اظهار داشت: امروز جای تأسف دارد بگوییم که عده‏ای در داخل و خارج از کشور به دنبال کم‏رنگ کردن حماسه 9 دی هستند.

امام جمعه سمنان افزود: این افراد می‏خواهند روز 9 دی که برای ملت ایران اهمیت بسیاری دارد و در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت شده است، از ذهن‏ها رخت بربندد.

شاهچراغی با بیان اینکه این افراد کور خوانده‏اند و نخواهند توانست فتنه‏گران را تطهیر سازند، افزود: 9 دی روزی بود که بساط فتنه 88 در آن جمع شد و ما هرگز نمی‏گذاریم که این روز باشکوه کمرنگ شود.

وی افزود: اشتباه بزرگی است اگر فکر کنیم که با تغییر در سیاست‏های دولتی، مردم از آرمان‏ها و اعتقادات خود عقب خواهند کشید و باید دانست که ملت بزرگ ایران اسلامی همواره در صحنه حضور دارد و از حق خود برای محاکمه و مجازات فتنه‏گران نمی‏گذرد.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول