اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایرانشهر خواستار شد

برخورد بدون اغماض با مخلان امنیت در ایرانشهر

امام جمعه ایرانشهر از مسئولان امنیتی شهرستان ایرانشهر خواست با مخلان امنیت و آرامش مردم بدون اغماض برخورد کنند.

برخورد بدون اغماض با مخلان امنیت در ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، حجت‌الاسلام حسین طاووسی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه در ایرانشهر اظهار داشت: اگر هوشیاری و بیداری نباشد تندبادها و توفان‌های زندگی بنیان و پایه زندگی را از نظر مالی، روابط و وابستگی‌ها و جامعه و مقام و دیگر امور جاری زندگی را از جا می‌کند.

امام جمعه ایرانشهر افزود: ممکن است عدم هوشیاری، دین و تفکر دینی را تحت‌شعاع قرار دهد و بنیان‌های اعتقادی را برای افراد سست و به انحراف بکشاند.

‌وی گفت: نباید دنیای متمدن و پیشرفته امروز با تمام ادعایش این همه درد و رنج را شاهد باشد و علم و ارتقای سواد در فروکش کردن خشونت‌ها و شرارت‌ها بی تاثیر باشد.

خطیب نماز جمعه ایرانشهر ادامه داد: دین آموختنی و عمل کردنی است اول فقه بیاموزید و آنگاه به تجارت بپردازید. عدم اعتنا با تعمیق آموزش‌های دینی است که منجر می‌شود فرد ظاهری متدین برای خود بسازد و در مسجد نماز خود را به جماعت بخواند و پس از نماز سلاح در دست گیرد و به قتال بپردازد.

طاووسی بیان کرد: دو ماه محرم و صفر و توفیق عزاداری و مجلس گردانی آنگاه اثر خواهد داشت که وفاداری خود را به امامت اثبات کنیم و ببینیم گفتار، رفتار و کردارمان چه تغییر مثبتی کرده است.

خطیب جمعه ایرانشهر با برشمردن برخی اتفاقات جاری اعم از تحرکات داخلی و یا ملاقات‌های هئیت اروپایی به تقبیح سکوت پرداخت و افزود: سکوت در برابر تحرکات داخلی جایز نیست.عزت و اقتدار ملی را نباید فدای دلارها و رفاه شخصی کرد و ترس و جبن اشخاص را نباید به کشور تعمیم داد.

طاووسی خطاب به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای گفت: شما نمایندگان ملتی انقلابی و پیشتاز هستید که آوازه‌شان کاخ‌های زورمندان و استکبار جهانی را به لرزه در آورده است پس مقتدر و عزتمند این وظیفه را به انجام برسانید.

امام جمعه ایرانشهر ضمن تقدیر از نیروهای مرتبط با دستگیری تعدادی از سارقان مسلح هشدار دادند: این سرنوشت تمام مخلان آرامش و محاربان اجتماع ستیز خواهد بود.

وی از دستگاه قضایی خواست با شدت و با عدم قبول هیچ گونه سفارش و ملاحظه کاری با مخلان امنیت برخورد کنند و تیپ صالحین نیز مقتدرانه در امر برقراری امنیت به ویژه در ساعات شب با همکاری شورای تامین وارد عمل شود.

طاووسی بر نصب دوربین‌های نظارتی در سطح شهر تاکید کرد و گفت: امنیت شهر را با مهر علی (ع) و اگر مقدور نشد با قهر علی (ع) برقرار سازید.

انتهای پیام/75004/خ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول