اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان در گفت‌وگو با فارس:

امنیت شهر بستک تحت کنترل است/ آمادگی کامل سپاه برای امداد‌رسانی‌

فرمانده سپاه ‌هرمزگان با بیان اینکه تیم‌هایی از سپاه مرکز به شهرستان‌های معین، در ساعات اولیه در شهر زلزله‌زده بستک حضور یافته‌اند گفت: برای کنترل امنیت این شهر، دسته‌بندی‌های لازم صورت گرفته و امنیت شهر کاملا برقرار است.

امنیت شهر بستک تحت کنترل است/ آمادگی کامل سپاه برای امداد‌رسانی‌

سردار محمد مارانی دقایقی پیش در محوطه فرمانداری شهرستان بستک که مقرر است در آن نشست ستاد بحران هرمزگان با حضور استاندار برگزار شود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار داشت: سپاه هرمزگان با هماهنگی سپاه بندر لنگه و بستک در دقایق اولیه پس از وقوع زمین‌لرزه نسبت به فعال‌سازی ستاد بحران در معاونت‌های مربوطه اقدام کرد.

وی افزود: تیم‌هایی نیز در همان ساعت‌های اول از بسیج سازندگی و فرماندهی سپاه بندر لنگه به شهر بستک اعزام شدند و مقادیر قابل توجهی چادر، آب معدنی، مواد غذایی و وسایل گرمایشی به این شهر انتقال داده شد.

وی اضافه کرد: سپاه ناحیه بندر‌عباس نیز تا امشب محموله‌ای را به بستک ارسال می‌کند.

وی با بیان اینکه سپاه بندر لنگه، پارسیان و بندر حمیز در استان هرمزگان به عنوان نواحی معین بستک به شمار می‌روند نیز برای کمک‌رسانی اعلام آمادگی کرده‌ است.

وی همچنین یادآور شد: در بعد وسیع‌تر نیز سپاه استان‌های فارس و بوشهر به عنوان معین هرمزگان برای کمک‌رسانی به مردم بستک آمادگی کامل خود را اعلام کردند.

وی در بخش دیگر سخنان خود یادآور شد: با دسته‌بندی‌هایی که بر روی محلات مختلف شهر اعمال شده است کنترل امنیت شهر نیز به نحو مطلوبی مدنظر و اوضاع تاکنون آرام گزارش می‌شود.

وی همچنین یادآور شد: در مبحث توزیع چادر و سایر اقلام نیز پایگاه‌های مقاومت در شهر بستک نسبت به معرفی نماینده در هر محله با هدف توزیع مناسب‌تر و مطلوب‌تر اقدام کرده‌اند.

صبح امروز زلزله‌ای به بزرگی 5.5 ریشتر شهر بستک در شمال غرب مرکز هرمزگان را لرزاند. طی این زمین‌لرزه خساراتی به واحد‌های مسکونی وارد و یک نفر نیز جان خود را از دست داد. تا زمان مخابره این خبر پس‌لرزه‌ها در این شهر ادامه دارد.

انتهای پیام/‌88001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول