اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خبر داد

فعالیت 62 خانه بهداشت روستایی در دشتستان

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از فعالیت 62 خانه بهداشت روستایی در دشتستان خبر داد.

فعالیت 62 خانه بهداشت روستایی در دشتستان

غلامرضا کهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دشتستان بزرگترین و گسترده‌ترین شهرستان استان است و خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق دوردست و صعب‌العبور نیز انجام می‌شود.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات‌درمانی و جلب رضایت خاطر مردم مهم‌ترین و اساسی‌ترین اولویت این شبکه است و همه باید در این مسیر گام بردارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از فعالیت 62 خانه بهداشت روستایی در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس آمار موجود تعداد 62 خانه بهداشت روستایی در دشتستان فعال هستند و امکانات و تجهیزات ارزشمندی در این خانه‌های بهداشتی مستقر است.

کهن تصریح کرد: همچنین تعداد 11 مرکز بهداشتی درمانی شهری و 9 مرکز بهداشتی درمانی روستایی و تعدادی پایگاه بهداشتی نیز به خدمات درمانی و بهداشتی در این شهرستان می‌پردازند.

وی ابراز داشت: مراکز بیمارستانی و پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای نیز در شهرستان دشتستان خدمات متنوع و باکیفیتی ارائه می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان گفت: ویزیت و معاینه بیماران، ویزیت مادران باردار و کودکان، ویزیت و معاینه کسبه برای دریافت کارت تندرستی و صدور پروانه کسب از جمله فعالیت‌های مراکز و خانه‌های بهداشت است.

کهن با اشاره به فعالیت‌های مجموعه بهداشت خانواده نیز اظهار کرد: مراقبت‌های بهداشت خانواده شامل مراقبت مادران باردار، مراقبت از کودکان زیر شش سال، ارائه خدمات تنظیم خانواده و پیشگیری از بارداری، مراقبت دانش‌آموزان و آموزش مدارس و آموزش رابطین تحت پوشش و تشکیل کمیته شیر مادر از جمله این فعالیت‌هاست.

انتهای پیام/2452/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول